If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Stämmer Peppe kopplade på min i helgen också. och ingen position ännu.
Tror Rikard nämnde att det är en bit kvar innan setupen är lämplig för att ta position.
Ligger mellan banden just nu Minskad volla skulle hjälpa för att dra ihop banden.
Tack för det. Då kan jag stilla mig.
Skönt att få en första position så man vet att den funkar.
Ursprungligen postat av Rikard AutostockVisa inlägg
De som går NAS har fått en viss inblick i Sharken.
OK, men vi har alla betalat för strategin. Det vore intressant att ha någon form av dashboard för att se var man befinner sig. Det hade säkert minskat trafiken på forumet också högst väsentligt (inte bara för Alpha Shark) om det gick att monitorera status på positionen i förhållande till exit/entry. Ni behöver ju inte släppa själva logiken för det och jag tror det är svårt att göra reverse engineering på exakt den optimering ni har gjort.
Exakt, man betalar för att använda strategin, inte se dess innehåll. Jag hoppas verkligen att alla inser hur viktigt det är att hålka vitala delar skyddade. Dels av samma anledning, dvs om man betalar för en strategi vill man knappast att den läcker ut och kanske tom slutar fungera som en följd. Kan man inte leva med det ska man inte köra strategin. Vi kan lägga in en ritfunktion i long omx-scriptet så kan de dom kör se kurvorna, samt en nollställningsfunktion för de som vill in och sylta manuellt. Ska se om jag hinner få in det idag.
Jag är precis på samma linje - det hade varit betydligt mindre intressant om strategin var tillgänglig i detalj för alla. Jag är supernöjd om det kommer en graf - agil utveckling måste man säga!
Comment