Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Alpha Shark

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Sebbemax Visa inlägg
    Stämmer Peppe kopplade på min i helgen också. och ingen position ännu.
    Tror Rikard nämnde att det är en bit kvar innan setupen är lämplig för att ta position.
    Ligger mellan banden just nu Minskad volla skulle hjälpa för att dra ihop banden.
    Tack för det. Då kan jag stilla mig.
    Skönt att få en första position så man vet att den funkar.

Comment

• Når säljer Sharken? Har vært i vinst med 1 % i 3 dagar, men ingen sälj

Comment

• Ursprungligen postat av Palgrave Visa inlägg
        Når säljer Sharken? Har vært i vinst med 1 % i 3 dagar, men ingen sälj

Ligger nog nära sälj för första övre bandet nu.

Comment

• Ligger väldigt nära nu.
          Attached Files

Comment

• Ursprungligen postat av Henning2 Visa inlägg
            Ligger nog nära sälj för första övre bandet nu.
            Hur vet man det om man inte har tillgång till script-koden?

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
              Ligger väldigt nära nu.
              Kan man få fram den kurvan?

Comment

• De som går NAS har fått en viss inblick i Sharken.

Comment

De som går NAS har fått en viss inblick i Sharken.
                  OK, men vi har alla betalat för strategin. Det vore intressant att ha någon form av dashboard för att se var man befinner sig. Det hade säkert minskat trafiken på forumet också högst väsentligt (inte bara för Alpha Shark) om det gick att monitorera status på positionen i förhållande till exit/entry. Ni behöver ju inte släppa själva logiken för det och jag tror det är svårt att göra reverse engineering på exakt den optimering ni har gjort.

Comment

• Jag samtycker med Cikoria, om det går att göra skärmdump på en graf så måste det ju med enkelhet gå att få det scriptet anslutet.

Om man betalar för Alpha strategin så kan man ju inte behöva gå NAS för att få tillgång till en grafisk funktion.

Comment

• Exakt, man betalar för att använda strategin, inte se dess innehåll. Jag hoppas verkligen att alla inser hur viktigt det är att hålka vitala delar skyddade. Dels av samma anledning, dvs om man betalar för en strategi vill man knappast att den läcker ut och kanske tom slutar fungera som en följd. Kan man inte leva med det ska man inte köra strategin. Vi kan lägga in en ritfunktion i long omx-scriptet så kan de dom kör se kurvorna, samt en nollställningsfunktion för de som vill in och sylta manuellt. Ska se om jag hinner få in det idag.

Comment

• Jag har full förståelse för att strategin är skyddad, det är mycket bra t o m

Tack för möjligheten till en ritfunktion, då är i alla fall jag mycket nöjd.

Tack Rikard

Comment

• Jag är precis på samma linje - det hade varit betydligt mindre intressant om strategin var tillgänglig i detalj för alla. Jag är supernöjd om det kommer en graf - agil utveckling måste man säga!

Comment

• Där vände hajen!

Comment

• Pang! Ny högg hajen till, bra vinst blev det oxå.

Comment

Pang! Ny högg hajen till, bra vinst blev det oxå.
                                Min vände 09:53 imorse, med bra vinst.

Comment

Working...
                                X