Finns det en tidsstopp på denne eller kör den til båndene bryts?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Alpha Shark
Collapse
X
-
En dubbelkoll ang. vilken summa jag skall/kan sätta på testkontot.
Ponera att jag har 100 000 skarpa kronor på mitt Nordnetkonto som skall handla Alpha Shark. Jag handlar minisar med häv 2. Då kan jag max sätta testkontot till 100 000 kr (minus nån tusing för att få lite marginal). Stämmer det?
Sharken förutsätter mao att 100 000 kr (från testkontots summa) går till long-position och 100 000 kr (från testkontots summa) går till kort-position.
Ökade på mitt testkonto idag (hade lite för lite av de skarpa pengarna igång). Kommer Sharken att köpa på sig mer idag då, i paritet med ökningen på testkontot? Kan det bli strul med en sådan ändring när Sharken ligger i position?Last edited by Peppepeppe; 2018-05-08, 13:01.
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggEn dubbelkoll ang. vilken summa jag skall/kan sätta på testkontot.
Ponera att jag har 100 000 skarpa kronor på mitt Nordnetkonto som skall handla Alpha Shark. Jag handlar minisar med häv 2. Då kan jag max sätta testkontot till 100 000 kr (minus nån tusing för att få lite marginal). Stämmer det?
Sharken förutsätter mao att 100 000 kr (från testkontots summa) går till long-position och 100 000 kr (från testkontots summa) går till kort-position.
Comment
-
Comment
-
Ursprungligen postat av sirnick Visa inläggHajen vände nu, någon mer?
Comment
-
Ursprungligen postat av Palgrave Visa inläggInte min. Vad er posisjonen deres nu?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDe som startat nyss har fått signal, de som inte har vinst på förra positionen har kvar den tills tredje bandet bryts alternativt vinst.
Jag kanske missuppfattat, men jag trodde att en sådan positionen skulle bytas om tredje övre bandet bröts även om positionen inte låg med vinst.
Comment
Comment