Räntan är lite svårare, den är ju inte exakt 3% på positionen utan på finansieringsnivån. Dvs, billigare för Long-produkter ju längre hävstång och dyrare för Shrt-produkter under samma förutsättningar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Alpha Shark
Collapse
X
-
Det var en del action på min AS idag:
09.03 sålde 2 grids lång OMX
Låg utanför marknaden fram tills 09.40 då den köpte tilbaka 1 grid lång OMX
16.13 köpte en andra grid lång OMX
16.56 köpte en tredje grid lång OMX
Hur går det för er andra?
Comment
-
De måste ha blivit nollade i samband med en Windows update som jag gjorde under söndagen. Turligtvis kunde AS köpa tillbaka 2 grids aningen billigare men det känns ändå inte helt tryggt att det kan hända. Det skall väl inte kunna hända?
Comment
-
Ursprungligen postat av RCN Visa inläggMin AS växlade position och köpte tre gridar på ett bräde igår eftermiddag
Comment
-
Ursprungligen postat av MartinS Visa inläggDe måste ha blivit nollade i samband med en Windows update som jag gjorde under söndagen. Turligtvis kunde AS köpa tillbaka 2 grids aningen billigare men det känns ändå inte helt tryggt att det kan hända. Det skall väl inte kunna hända?
Comment
-
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggVisst kan det hända.
Comment
-
Jag har själv inte haft några större problem med Win-uppdateringar, det viktiga är att man inte stänger programmet genom att bara döda processerna. Stänger man först och kör uppdateringen därefter borde det inte gå snett. Annars kan man ju alltid läsa ut värdet i cell 896 med en enkel kalkyl i Kalkylforskaren och se om den har ett värde skiljt från noll. Kolla även ini-filscell 896 med getini(896) som ska ha samma värde om allt stämmer.
Comment
Comment