Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

MTX Pluto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Kollar på det, nånting är fel i krypteringen. Laddade ni från NAS Access-menyn under Hjälp?

    Comment


    • Prova igen nu, (ladda ner på nytt) jag får signaler nu när jag testar i bänken.

      Comment


      • Yes nu funkar det bättre.

        Comment


        • Japp funkar nu
          Trevlig helg!

          Comment


          • Kan man justera tid för stängning i pluto?

            Comment


            • Nej, det går inte på nåt enkelt vis. Vi kan såklart ändra, men blir lite special då för dig. Problemet är väl om en ny uppdatering kommer nån gång så skrivs det över.

              Man kan iofs lösa det med lite fix på ett annat testkonto, som tar motsvarande position fast tvärtom som Pluto ev har vid ett visst klockslag, så kan PC Link netta ut den.

              Comment


              • Hej, ny på forumet och programvaran men körde Pluto skarpt idag för första gången (tror jag). Ni som kör den, gjorde den några affärer idag? För min gjorde inget..

                Mvh Nykommen

                Comment


                • Kag fick en Long idag, gick ju tyvärr inte så bra. Har du ingen handel på testkontot heller?

                  Comment


                  • Nej tyvärr, har följt video på youtube där du konfigurerar smart beta och pluto där jag försökte få med varje steg!

                    Comment


                    • Ok hur stort är testkontot i kronor?

                      Comment


                      • 1500 har jag satt det till (per edge då dvs)? Nu när du ställer frågan så förstår jag att det kanske är för lite? men beror väl på vilken future jag handlar?

                        Comment


                        • Ah, det är för lite. Räcke inte till 1 andel DAX (ca 13000 kr).

                          Comment


                          • Innebär det även att skarpa kontot måste handla minst en andel? Tänker att det bör man ju kunna välja utefter hur många mini jag vill köpa?

                            Comment


                            • Du kan alltid bestämma med hjälp av multiplier. Normalt kör vi ju runt 100 som multiplier för DAX-minis, så 1 andel DAX motsvarar 100 minis. Det går ju fint att minska till tex 50 om man vill.

                              Comment


                              • Pluto uppdaterad med senaste edgarna enligt NAS Access Live episod 15:

                                https://www.autostock.se/nas-access-live-webinar

                                Comment

                                Working...
                                X