Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

MTX Pluto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Okej. men jag är då hemma nu.

    Comment


    • Long brukar den handla (T LONG DAX NORDNET 105) och den ser inte ut att var knockad.

      Comment


      • OK, är det enda minin du har ansluten? Eller flera kanske?

        Comment


        • Rickard, om du är kry kanske du kan ringa mig.

          Comment


          • Är på benen igen men måste iväg just nu, men maila telnr så ringer jag upp senare i eftermiddag om det funkar.

            Comment


            • Det fungerar fint för mig.
              Har mailat numret till dig

              Comment


              • Någon som kör Pluto? Jag körde en simulering för 2020. Insats 1 andel per edge.

                Minut animiering +6%, 0,17%/trade, dd -3%
                5sekunder animering +9%, 0,24%/trade, dd -3%

                Comment


                • Jag kör skarpt. Har funkat fint genom raset tack och lov.

                  Attached Files

                  Comment


                  • Nice!
                    Vilken andel använder du?
                    Vinst/trade ser bra ut i simulering.

                    Comment


                    • Har inte varit så noga som jag borde med ombalansering, men mellan 1-2 i häv per edge ungefär. Trimmade ner lite nu under hysterin så närmare 1 nu eller strax under.

                      Comment


                      • Bara nyfiken. Vad blev det för entry och exit skarpt på index idag?

                        Comment


                        • 09:03 ORDER "sl) NAS MTX Long entry och exit shrt crypt B-IDX-DAXI(7)" kurs 9237.77

                          17:19 ORDER "sl) NAS MTX Shrt entry och exit long crypt B-IDX-DAXI(7)" kurs 9537.89

                          Comment


                          • ok, det blev samma som animering per minut. Animering 5sek tog tidig exit.

                            Edit: Glömde, nice trade.

                            Comment


                            • oK, hur mycket tidigare exit? TP kan inte varit långt borta tycker jag.
                              Jo det blev en rejält bra trade. Mer tur än skicklighet troligen.



                              PS. Kändes ju aningen läskigt att gå Long när index öppnade över 5% upp.....

                              Comment


                              • Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                                09:03 ORDER "sl) NAS MTX Long entry och exit shrt crypt B-IDX-DAXI(7)" kurs 9237.77

                                17:19 ORDER "sl) NAS MTX Shrt entry och exit long crypt B-IDX-DAXI(7)" kurs 9537.89
                                Så ser min historik ut idag.
                                09:02 ORDER "sl) NAS MTX Long entry och exit shrt crypt B-IDX-DAXI(4)" kurs 9242.06
                                09:10 ORDER "sl) NAS MTX Shrt entry och exit long crypt B-IDX-DAXI(4)" kurs 9255.75
                                AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com

                                Comment

                                Working...
                                X