If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det hade missat på servern de båda dagarna, vi har laddat upp datat nu så att du kan komplettera.
Har fått ett par rapporter om problem med grafen till OMXS30 som inte vill synas för de två senaste dagarna, samma hade hänt på Kundservice. Lösningen var att köra komprimeringsalternativet med Sthlm Index-listan kryssad. Därefter går det fint att tanka ner igen.
Ser lite konstigt ut. Det fungerar nu intraday på alla aktier men i daily fungerar det bara på vissa. De som inte fungerar har datumet 111029 och de som fungerar har 111031 i "Datum" kolumnen i min lista.
Jag kryssar i "ersätt" men det fungerar ändå inte mer än på ca 25%. Analysmetoderna jag använder verkar fungera förutom fishnet. Jag har fishnet fram till 1029 på de som inte fungerar. Kan man manuellt gå in och fylla på databaserna?
Fick samma problem igen då bara vissa intraday kurser från igår finns med på min lista och det verkar vara kursdata från samma aktier som förra gången som inte fungerar.
Comment