Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nybörjarfrågor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Hur vet jag att Cloud VPS är igång när jag köpt den? Jag gissar att jag ska börja med att gå in på Fjärrskrivbordsanslutning. Går det att se sen, eller är den alltid aktiverad så länge man köpt den?

Comment

• Jag har börjat betala för Cloud VPS Light men har varit bortrest under juli och inte haft möjlighet att ta tag i det hela. Men nu är det dags. Var hittar jag info om hur det fungerar och hur jag får igång min Fusion på Clud VPS?

Comment

• Välkommen tillbaka!

Vi har skickat över inloggningsuppgifterna till den email du beställde med, och där ligger länken till infosidan.

Fusion installeras enligt sin instruktion:

http://www.autostock.se/NATmanual/Fu...iStrategy.html

det finns också ett videoklipp på Fusion-sidan:

http://www.autostock.se/strategier/a...-multistrategy

Comment

• Hej, tack för det. Har letat noggrant i min e-post men hittar inget sådant mail, inte heller i skräppost. Kan du skicka inloggningsuppgifterna igen, är du snäll.

Comment

• Ojdå, skicka ett mail till oss så kollar vi vilken server som är din.

Comment

• Hej! vad är namnet på App stor på appen för larm och push sms?
              hälsningar

Comment

• Autostock tror jag

Comment

• Autostock messenger

Comment

• Kan jag byta procent av depån som skall handlas vid varje affär när strategin ligger i en affär, i det här fallet Fusion 100% long? Och samma sak undrar jag ang. att jag vill sätta in lite mer kapital på min ISK som är kopplad till Fusion: funkar det att sätta in pengar på ISK när Fusion ligger i marknaden?

Comment

• Det fungerar att byta insats och sätta in mer pengar, positionen justeras vid nästa signal.

Comment

• All in!!! Häv 15!!
                        Skojar...

Comment

• Nu visar jag väl strupen men är man okunnig på något så är man...
                          När det skrivs här på forumet att "idag kommer Fusion gå 100% long" eller vad det nu är för position. Hur ser man det?

Comment

• Jo, det går att få en liten "förhandsprognos" genom att simulera Fusion inkl dagens datum. Analyzern animerar genom börsdagen sekund för sekund och innevarande dag körs fram till tidpunkt "nu". Om dagsstapeln ser likadan ut vid stängning idag som den gör nu stämmer prognosen, dvs om simuleringen visar Long 100 redan nu kommer det bli Long 100 även vid stängning idag under förutsättning att dagsstapelns utseende inte ändras - och med det menas att Close är kvar på samma sida om gårdagens Close just nu.

Comment

• Och "analyzern", finns den bara i Pro eller även i bas?

Comment

• Den finns bara i Pro, som också innehåller programmerbara snabbknappar med indikatorer etc. Samt automatisk kalkylkörning.

Comment

Working...
                                X