Verkar som att NasdaqOMX har problem med terminsfeeden.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem kursfeed
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Jag kommer bara åt min dator via TeamViewer från min telefon och deblogfilen är gigantisk (går många år tillbaka) så jag får vänta med att öppna den tills jag kommer hem ikväll.Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggJag kollade på ett par av våra nExt1-installationer och inga problem går att hitta där. Inte på nExt2 heller, så det lutar åt något lokalt. Får du en massa felkoder i Deblog.txt?
Har startat om datorn, men ingen skillnad. Kör NAT verion 2.8.2.7 med Dll 10.8.2.7
Har du specifikt kollat på OMXS305L terminen?
mvh
Bertil
Edit: Nu hoppade allt igång igen! Omstarten av datorn verkade ha fixat det ändå! Jag körde en jättestor simulering inatt, så simuleringen kanske åt upp mycket minne.
Last edited by Bertil; 2015-12-14, 13:03.
Comment
-
Helt ok, finns det inget sätt att filtrera bort sådana felspikar jag upplever att det har varit fler de senaste mån?Ursprungligen postat av Rikard Nilsson Visa inläggVi fixar spiken senare ikväll. Kommer inte åt den nu.
Berra
Comment
-
Hittade du inte spiken?Ursprungligen postat av Berra Visa inläggHelt ok, finns det inget sätt att filtrera bort sådana felspikar jag upplever att det har varit fler de senaste mån?
Berra
Comment

Comment