Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem kursfeed

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Varken D eller E
    Ulla-Britt Gråbacke

    Comment


    • Konstigt, hjälper det att starta om?

      Comment


      • Förstår att det är bara jag som inte får in kurser så felet ligger hos mig. Ska mickla runt lite, man behöver ju inte göra affärer varje dag. :-)
        Ulla-Britt Gråbacke

        Comment


        • Ring annars, vi fixar det!

          Comment


          • Efter att jag raderat terminen och lagt in den igen så fungerar det.
            Glad Påsk Rikard!
            Ulla-Britt Gråbacke

            Comment


            • Glad Påsk!

              Comment


              • Just nu är Nordnets app och hemsida instabil. Man kan tex inte hämta gjorda transaktioner. Detta bör även påverka Autotrader.
                Därför har jag satt Autotrader i pausläget för att inte avslut skall påverkas av avsaknad av data.
                mvh
                Bertil

                Comment


                • Nordnet är instabil idag igen, suck.
                  mvh
                  Bertil

                  Comment


                  • Trist! Verkar dock fungera nu igen.

                    Comment


                    • Någon som har problem med innehaven hos NN och i programmet? i morse gjordes en försäljning. Fick meddelande i larmfönstret. Tog för givet att den gick igenom då den inte försökte igen. Bara ett S i loggade transar(Den har sedan dess tagit cover så rätt position nu). Hur kommer det sig att den inte försökte igen?

                      Comment


                      • Traden i eftermiddag gick igenom som tänkt. Frågan kvarstår varför den i morse bara försökte en gång då den inte nått upp till målantalet? Skillnad om inget innehav redovisades och exit.

                        Comment


                        • Nordnet hade en del störningar imorse direkt efter öppning, men därefter har vi inga rapporter om problem.

                          Comment


                          • Jo, det vet jag.

                            Om order inte går igenom hos NN och målantalet ligger på hela tiden borde programmet lokalt fortsätta försöka. Det skedde bara ett försök. Jag ska inte grotta ner mig, men brukar vara bra att veta vid felsökning nästa gång.

                            Comment


                            • Har problem med kursfeeden till terminen, något känt problem?

                              Comment


                              • Bara jag som inte har feed för omx-terminerna?

                                Comment

                                Working...
                                X