Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem kursfeed

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Vad hände med feeden i alla minis idag? Nordea/Nordnet som haft problem eller???

Comment

• Får ni priser på opsjoner for NAS ved Oslo Børs?

Comment

• Var det något problem med kursfeed imorse? Jag fick ingen feed och fick starta om NAT för att få igång det. Två andra personer jag känner har drabbats av samma fenomen.

Comment

• Jag märkte inte av nåt fel och kan heller inte se nåt i 1-min grafen att det skulle varit nåt tapp (dax, omx)

Comment

• Två kunder har hört av sig idag om ev störningar, så något knas kan det ha varit.

Comment

• Jeg får ikke solgt MINI S OMX NORDNET 11.
              Det finnes ikke lengre hos Nordnet.....

Comment

• Ok, har du ett innehav fortfarande alltså? Kanske bäst att ringa Nordnet och kolla.

Comment

• Var blitt knockad.

Comment

• Ursprungligen postat av Autofisk Visa inlägg
                    Var det något problem med kursfeed imorse? Jag fick ingen feed och fick starta om NAT för att få igång det.
                    Idag hände samma för mig.
                    Kan inte detta ha haft något med den stora Win 10 uppdateringen som gjordes häromdagen eftersom flera har fått problem efter det?

Comment

• Ingen aning, tror inte det. Hur lång tid tar det för dig att öppna Loggade lokala ordertransaktioner? Om det är mer än 10 sekunder tror jag att det kan vara TRANS.dbf som är för stor och ställer till det.

Comment

• Jag har samma problem trots en TRANS.ddf på 17k (genomförde instruktionerna i denna tråd nyligen, och en gång tidigare för några veckor sen)

Comment

• Nä, det är inte fel på Trans-filen, den är på 6 kb.

Comment

• Aha, ok då är det inte den. Kolla så att Autotrader är tillagt i brandväggen.

Comment

• Jag har haft två dagar då kurserna inte kommit igång. Efter omstart fungerar det.

Comment

• Japp, samma här!

Comment

Working...
                                X