Ingen fara walle, har en ganska vältränad bias efter många år på börsen. Som du säger, nu väntar vi på att monstret ska käka grids
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Jag ökade också på storleken på två testkonton och då tog ETP Link positioner direkt kl. 09.00 på alla tre skarpa konton som jag har kopplade utan signal från Raptor. Dessa såldes av nån minut senare precis som tidigare när jag ändrade storlek på testkonton. Verkar som transaktionerna är kopplade till att man ändrar testkontots storlek innan börsens öppning.
Comment
-
Ursprungligen postat av Freddan Visa inläggJag ökade också på storleken på två testkonton och då tog ETP Link positioner direkt kl. 09.00 på alla tre skarpa konton som jag har kopplade utan signal från Raptor. Dessa såldes av nån minut senare precis som tidigare när jag ändrade storlek på testkonton. Verkar som transaktionerna är kopplade till att man ändrar testkontots storlek innan börsens öppning.
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggVi som är ute sedan den 25 skall inte ha fått någon köpsignal sedan dess förmodar jag. Eller? Raptor-delen av hjärnan behöver lite aktion!
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggUppdatera ETP Link så får du senaste version, vi har blockerat orderläggning första minuten så att konton etc hinner synkas innan.
Stämmer, närmast till hands är nog snarare en blanksignal, om dagens High når över föregående tre dagars High och datumet är mellan 30:e och 5:e.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggAlltså borde Raptor blanka då om vi tar ut dagshögsta idag (1553,8 enligt HK, som också är high från den 27e)?
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggAh, jo det stämmer, ser det nu här också. Blir nog blankning ikväll då.
D.v.s är det mer/mindre eller lika vanligt att kursen faller tillbaka jämfört med att den fortsätter upp i dessa fall?Last edited by Freddan; 2017-02-01, 12:12.
Comment
Comment