If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Min Raptor ackumulerar upp lite efter en försäljning direkt på morgonen. Har ganska många grids. Ändrade storlek på kontot så jag vet inte exakt hur många grids. Men jag ligger 90% investerad av kontot.
Jag ökade också på storleken på två testkonton och då tog ETP Link positioner direkt kl. 09.00 på alla tre skarpa konton som jag har kopplade utan signal från Raptor. Dessa såldes av nån minut senare precis som tidigare när jag ändrade storlek på testkonton. Verkar som transaktionerna är kopplade till att man ändrar testkontots storlek innan börsens öppning.
Jag ökade också på storleken på två testkonton och då tog ETP Link positioner direkt kl. 09.00 på alla tre skarpa konton som jag har kopplade utan signal från Raptor. Dessa såldes av nån minut senare precis som tidigare när jag ändrade storlek på testkonton. Verkar som transaktionerna är kopplade till att man ändrar testkontots storlek innan börsens öppning.
Uppdatera ETP Link så får du senaste version, vi har blockerat orderläggning första minuten så att konton etc hinner synkas innan.
Ursprungligen postat av Rikard AutostockVisa inlägg
Ah, jo det stämmer, ser det nu här också. Blir nog blankning ikväll då.
Hur skiljer sig avkastning och drawdown om man agerar på blanksignalen direkt när 3-dagars high tas ut kontra att man väntar till innan stängning?
D.v.s är det mer/mindre eller lika vanligt att kursen faller tillbaka jämfört med att den fortsätter upp i dessa fall?
Comment