Sådär, då tror jag vi har en Long-setup idag.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Nu är jag inte med
Haft några shrt affärer senaste dagarna? Vad jag inte förstår är storleken på positionerna. Mitt testkonto innehåller 500 000 kr.
Scriptet har standardinställningar
datum1:=6
datum2:=29
maxgrids:=10
grid_atr:=0.2
hävstång:=1
Borde väl handla större positioner? Den simulerar även på det skarpa kontot, endast 1 sim på testkontot.Attached Files
Comment
-
Hej Rikard. Kan du kika på mitt förra inlägg. Den gick shrt idag, och positionsstorlekarna förstår jag inte alls.
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDen hann bara ta 1 Short-del innan datumvillkoret för shrt satte stopp. Positionen ska vara stängd nu idag när Low hamnade under 3 föregående dagarnas Low.
Comment
-
Nej, det är rätt kopplat till ETP Minilong köp och sälj, samt samma på shrt.
Larmmodul
09:02 ORDER "sl) ETP Link Minishrt buy B SHRTOMX ND CBK(35)" kurs 86.26
09:02 GSM larm sänt!
09:38 ORDER "sl) Raptor Supermarket Cover OMXS30" kurs 1545.50
09:38 GSM larm sänt!
09:38 ORDER "sl) ETP Link Minishrt sell B SHRTOMX ND CBK(35)" kurs 83.97
09:38 GSM larm sänt!
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggOJ, det ser felkopplat ut. Har du möjligen kopplat Long-modellen till Short-minin?
Vilka larm har du i Starta > Meddelanden och larm?
Comment
-
Triggern är inte kopplad till något annat konto. Det är väl enklast att se det om man går in på orderläggning/anpassa orderläggning och skiftar konton för att se om villkoret blir en 1 på ETP Link Trigger. Det blir det endast på mitt testkonto för Raptor. Sen har den handlat commerze minisar, och de finns bara kopplade till Raptor.
Comment
-
Mailadress ?? Skickat via formulär på hemsidan
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggMaila telefonnummer så ringer jag upp, behöver nog kolla via TeamViewer.Last edited by xdaytrader; 2017-02-08, 15:35.
Comment
Comment