If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Den hann bara ta 1 Short-del innan datumvillkoret för shrt satte stopp. Positionen ska vara stängd nu idag när Low hamnade under 3 föregående dagarnas Low.
Hej Rikard. Kan du kika på mitt förra inlägg. Den gick shrt idag, och positionsstorlekarna förstår jag inte alls.
Ursprungligen postat av Rikard AutostockVisa inlägg
Den hann bara ta 1 Short-del innan datumvillkoret för shrt satte stopp. Positionen ska vara stängd nu idag när Low hamnade under 3 föregående dagarnas Low.
Always trade for fun - and the money will come as a side effect! Alf Johansson, alias Börsapan
Triggern är inte kopplad till något annat konto. Det är väl enklast att se det om man går in på orderläggning/anpassa orderläggning och skiftar konton för att se om villkoret blir en 1 på ETP Link Trigger. Det blir det endast på mitt testkonto för Raptor. Sen har den handlat commerze minisar, och de finns bara kopplade till Raptor.
Always trade for fun - and the money will come as a side effect! Alf Johansson, alias Börsapan
Comment