Ursprungligen postat av Rikard Autostock
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Hej, ny här på forumet ☺.
Vad blir konsekvensen i Raptor av att den valda unlimited turbon blir utstoppad?
Försöker Raptor åter ta samma köp eller sälj position (med vilket instrument då?) eller väntar den till en ny signal ges? Vet den då att det tidigare instrumentet är ogiltigt?
Mvh
Tim
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg75 punkter tror jag räcker, finns ju ingen anledning att handla för mer egna pengar än nödvändigt. Det enda som händer om den strikar är att man inte kan köpa, och att den blir billigare och billigare strax innan.
Dessutom emitterar Commerzbank nytt hela tiden på BEST. Vore ganska coolt att låta AT välja BEST själv, typ den som ligger närmast "börvärdet" i pris osv. Då skulle man slippa det mesta av risken att bli utstoppad, och Raptor väljer helt enkelt en ny BEST när den tidigare blir för billig. Ev innehav säljs automatiskt ju.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggVi byter till Minifutures BEST med högre häv för att kunna öka marknadspositionen utan att det dras mer pengar från skarpa kontot.
Det fina är att man kan handla relativt nära stoplossnivån med BEST utan problem. Det blir ändå alltid rätt position i marknaden.
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggOm man är orolig för utstoppning mm använd mitt ETP-verktyg som finns under under ordermoduler.
Hittade denna bild. Lite rolig Kanske något för dig Walle att tapetsera upp i barnens rum
Vart hittade du den någonstans?Last edited by walle; 2017-02-04, 09:38.
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggOm man är orolig för utstoppning mm använd mitt ETP-verktyg som finns under under ordermoduler.
Hittade denna bild. Lite rolig Kanske något för dig Walle att tapetsera upp i barnens rum
Comment
-
Ursprungligen postat av magnusb3 Visa inläggHur gör du bytet Rikard? Säljer av befintligt innehav manuellt och kopplar sedan om?
Ursprungligen postat av torkelab Visa inläggHej, ny här på forumet ☺.
Vad blir konsekvensen i Raptor av att den valda unlimited turbon blir utstoppad?
Försöker Raptor åter ta samma köp eller sälj position (med vilket instrument då?) eller väntar den till en ny signal ges? Vet den då att det tidigare instrumentet är ogiltigt?
Mvh
Tim
Comment
-
Funkar push-notiserna genom appen nu? Jag har löst det så att jag får mail, sen har jag lagt web@autostock.se i VIP. Då får jag notiser när det kommer mail.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggNy app nu som funkar.
Comment
-
Ursprungligen postat av xdaytrader Visa inläggHenrik, vilket är verktyget? Sen tycker jag att när NAT får strategin som är "The holy grail" så ska den heta T-Rex
Comment
Comment