Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Henric Visa inlägg
    Initial short sker väl bara vid stängning?
    Ja det har du rätt i... Undrar varför Apan fick en short mitt på dagen?

Comment

• Tror jag hittade felet, fiktiva kontot har legat på 925 000 och den har köpt 38 minisar varje gång utan problem, nu ligger fiktiva plötsligt på 2*494*709,58???? Lite stort att gridda in med
      Always trade for fun - and the money will come as a side effect!
      Alf Johansson, alias
      Börsapan

Comment

• Sålde av positionen, men får inte bort 18 000 kr att handla för i orderdialogen. Det är ungefär vinsten på Raptors longinnehav, senaste delen. Någon aning vad som kan ha orsakat att det fiktiva kontot fick spel?
        Attached Files
        Last edited by xdaytrader; 2017-05-02, 16:32.
        Alf Johansson, alias
        Börsapan

Comment

• Ursprungligen postat av hutten Visa inlägg
          Jag kör senaste Raptor och har 6 grids kvar..
          GAV 1613
          /h
          Jag har 5 grids GAV 1617.
          Har inte kört lika länge som ni andra.

Comment

• Verkar konstigt, har du 950 OMXS30 på testkontot också?

Med vänlig hälsning

PS: Ser att du har saldo noll på Raptor-kontot. Har du nollställt det eller sålt av manuellt?

Comment

• Hade det, nu är allt sålt.

B SHRTOMX WA CBK(35) 2017-05-02 12:14:27 T 16044513 950 Köp 68,51
              B LONGOMX YV CBK(35) 2017-05-02 12:14:27 T 16044513 190 Sälj 87,16
              B SHRTOMX WA CBK(35) 2017-05-02 12:14:26 S 16044513 950 Köp 68,65
              B LONGOMX YV CBK(35) 2017-05-02 12:14:26 S 16044513 190 Sälj 86,99
              Alf Johansson, alias
              Börsapan

Comment

• Håller lite koll ett tag nu, ingen skada skedd, kommer nog snart en rekyl på OMX ändå men tänkte låta Raptor handla lite mindre aggressivt . Men hur får jag bort den irriterande summan att handla för?
                Alf Johansson, alias
                Börsapan

Comment

• Prova att starta om Autotrader eller ladda om arbetsytan.

Comment

• Raptor har inte handlat sedan början på förra veckan när den sålde. Jag gick in för att handla omx 30 manuellt men när jag klickade på omx30 i listan så var orderdialogen tom, provade några gånger men det hände inget men vanliga akter funkar är det någon som har not tipps för det verkar som något hängt sej

Comment

• Välj Testkonton i Starta > Orderdialog så kan du lägga order på OMXS30, men jag skulle nog avvakta och låta den köra själv nu faktiskt.

Comment

• Testade att köpa 200 minilång på det skarpa kontot de såldes efter 30 sekunder

Comment

• Nu såldes alla grids som fanns kvar och 1 grid short köptes!

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                            Verkar konstigt, har du 950 OMXS30 på testkontot också?

Med vänlig hälsning

PS: Ser att du har saldo noll på Raptor-kontot. Har du nollställt det eller sålt av manuellt?
                            Sålde hela positionen manuellt, men fick kvar dessa 18 000++ att handla för. Ligger kvar även efter omstart. Blir lite räknepyssel om man ska ha rätt summa att handla för, men ingen big deal annars.
                            Alf Johansson, alias
                            Börsapan

Comment

• Jag låg utanför men nu är jag kort en grid.

Comment

• Blev ingen short på Raptor, men long på Fusion, nystartad förra veckan efter lite semester.
                                Alf Johansson, alias
                                Börsapan

Comment

Working...
                                X