Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Henric Visa inlägg
    Jag skulle inte köra nuvarande script direkt mot terminen. Beräkningar som innehåller historik kan bli fel. Särskilt i början när man byter termin. Däremot är det enkelt att bygga om antalscripten så att tex 1 enhet handlas. Det blir ungefär likadant som nu, fast man behöver inte hålla koll på kontot.

Edit: Dessutom finns det helt enkelt inga historiska värden för längre look back, tex ma200.
    Går inte beregningene mot index?

Comment

• Ja, men om du kopplar den till terminen kommer beräkningarna göras på terminen.

Comment

• Ursprungligen postat av Henric Visa inlägg
        Ja, men om du kopplar den till terminen kommer beräkningarna göras på terminen.
        Presis. Så jeg må egentlig koble ETP til terminen, men det går vel inte?

Comment

• Ursprungligen postat av torkelab Visa inlägg
          Hej!
          Räcker det denna gång med att hämta hem nyaste Raptorn och sen är det färdigt..? Eller måste man starta om AT?
          Det räcker att hämta senaste versionen.

Comment

• Inga kurser från Nordnet på min Minilong???

Comment

• Samma här... inget hos CBK, däremot finns det hos BNP :-/

Comment

• Vi har kontaktat CBK, de brukar komma online efter några minuter om det är något strul.

Comment

• Jag makulerade ordrarna som ETP-link har gjort, samt pausade orderläggningen. Vill ju inte att någon ska komma och sno mina ETP:er så billigt.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                    Vi har kontaktat CBK, de brukar komma online efter några minuter om det är något strul.
                    Är det därför den lägger fler sälj på ETP link?
                    Har 15 raka försök på 0.00

Comment

• Appen säger att säkert 20 trades tagits men det är bara en såld grid i verkligheten..? Stämmer oxå med Nordnetkontot. Det verkar som säljorderna inte effektueras..?

Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                      Vi har kontaktat CBK, de brukar komma online efter några minuter om det är något strul.

Comment

• ETP Link försöker tills det går igenom. Så fort CBK är online igen går det igenom. Ingen risk att någon annan snor andelarna billigt, titta på priset i ordrarna.

Comment

• Nu borde CBK erbjuda högsta köpkurs för det vi missat. Men de har väl en massa skrivet i det finstilta kan jag tänka mig.

Comment

• Eftersom vi har bevisat att order lagts är det bara att kontakta dem för kompensation. Såg att Raptor köpte en grid igen nu.

Comment

• Något är knas i min Raptor, appen försöker sälja men det står Kurt 0.00$
                              Har B LongOMX YI CBK(35) kan det vara så att den blivit knockad?

Comment

• Den är inte knockad, bara kvoteringsproblem hos CBK, borde vara löst när som helst.

Comment

Working...
                                X