När vi ska sälja av Raptor manuellt, vad gör jag för att den ej skall göra återköp av samma position igen?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Robban61 Visa inläggNär vi ska sälja av Raptor manuellt, vad gör jag för att den ej skall göra återköp av samma position igen?
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggSitter på tuben o försökte sälja av allt men får alltid "order misslyckas" även att jag sätter under köp priset )
Comment
-
Fick oxå order misslyckad efter att jag sålde av det fiktiva kontot.
Såg tre försök på Nordnet kontot men sen stängde handeln.
Frågan är vad som händer på måndag när det fiktiva ligger utan position medan det finns på det skarpa?
Comment
-
Ursprungligen postat av sirnick Visa inläggFick oxå order misslyckad efter att jag sålde av det fiktiva kontot.
Såg tre försök på Nordnet kontot men sen stängde handeln.
Frågan är vad som händer på måndag när det fiktiva ligger utan position medan det finns på det skarpa?
Ursprungligen postat av Palgrave Visa inläggVil ni anbefale å koble raptor mot terminen, eller vil kurtasjen spise opp gevinsten.? Ser OK ut i backtest med 0.04% kurtasj.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggÅhhh jag missade helt med det jag planerade... att dra ned exponeringen hos Raptor och Fusion pga franska valet. Jaja nu är det för sent, finns mycket vinst att ta av ;-)
Comment
Comment