Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• tror jag ligger på 8 grids nu sålde för 30min sedan samt 1h sedan.
    Har inte uppgraderat till nya versionen ännu, kan bli i helgen.

Comment

• Så ja, sälja dipp va de'

/h

Comment

• Nu såldes 1 grid!

Comment

• Yes samma här. 1 grid bort. :-)

Comment

• Min har inte handlat sedan i måndags....

Comment

• Jeg koblet til Raptor mandag, men ingen handel har skjedd.

Comment

• Några fler som det suger i syltfingrarna att sälja av lite över långhelgen? Fy fasen, jag måste erkänna att jag är bra sugen. :-)

Palgrave och sirnick, har ni några grids eller är ni helt tomma?

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
                  Några fler som det suger i syltfingrarna att sälja av lite över långhelgen? Fy fasen, jag måste erkänna att jag är bra sugen. :-)

Palgrave och sirnick, har ni några grids eller är ni helt tomma?
                  Jag har sålt av alla grids, rätt eller fel, det vet man på tisdag.

Comment

• Rädslan för förluster är större än viljan att göra vinster
                    7 grids going strong

Comment

• Hehe exakt så! Fasen vad girig man kan bli när det går såhär bra som det har gått med Raptor senaste tiden. Mycket vill ha mer, men samtidigt så bör man kanske vårda sina vinster. Raptor vet ju inte riktigt att det är långhelg, och att Trumpeten kan ställa till med vad fasen som helst, plus att denna veckan har rusat helt galet. Jag vill kamma hem vinst, men samtidigt inte. Sist jag gjorde det så var det helt fel. Får se vilken riktning jänkarna tar när dom öppnar.

Comment

• Sålde av alla grids nu och tar helg - det får bli så. Jag är sjukt nöjd oavsett, Fusion är fortfarande 100% lång så den tar hem lite cash om det fortsätter uppåt. Riktigt grym vecka med Raptor :-) 0 grids på alla fyra konton just nu.

Comment

• Fast Raptor vet inte om liknande händelser när man kör backtester och dessa inkluderas i resultaten ändå.
                          Så vill man få liknande resultat som i backtester så ska man följa strategin till punkt och pricka, vilket är lättare sagt än gjort :-)

Comment

• Ursprungligen postat av investera_mera Visa inlägg
                            Fast Raptor vet inte om liknande händelser när man kör backtester och dessa inkluderas i resultaten ändå.
                            Så vill man få liknande resultat som i backtester så ska man följa strategin till punkt och pricka, vilket är lättare sagt än gjort :-)
                            Givetvis :-) Yes, lättare sagt än gjort. Att ligga fullinvesterad inför en långhelg och efter den här veckan känns ju lite.... underligt eller vad man nu ska kalla det. Om det visar sig att jag har helt fel så får jag skylla mig själv - som sist. Men du har helt rätt, man ska trycka på play och glömma av.

Comment

• Det som möjligen talar för att kliva ur just nu är att det dels är fredag = veckans statistiskt högsta kurs, samt månadsskifte framför oss som numera brukar innebära fallande kurs. Dessutom toppar årscykeln i dagarna. Men, som sagt, allt detta finns ju med i simuleringen så Raptor har åtminstone hanterat det på historiskt data. Samtidigt finns det ingen anledning att inte sova gott bara för att man ska följa en strategi till 100%, Raptor ger ju faktiskt en del utrymme för egen improvisation utan att det får katastrofala följder såvitt vi vet.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                                Det som möjligen talar för att kliva ur just nu är att det dels är fredag = veckans statistiskt högsta kurs, samt månadsskifte framför oss som numera brukar innebära fallande kurs. Dessutom toppar årscykeln i dagarna. Men, som sagt, allt detta finns ju med i simuleringen så Raptor har åtminstone hanterat det på historiskt data. Samtidigt finns det ingen anledning att inte sova gott bara för att man ska följa en strategi till 100%, Raptor ger ju faktiskt en del utrymme för egen improvisation utan att det får katastrofala följder såvitt vi vet.

Good point Rikard :-) Trevlig helg och sov gott - fina grejer det ;-)

Comment

Working...
                                X