Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Gomorron ! Har en "bråttom-fråga"... Får "spread alert" meddelanden när Raptor försöker köpa minishort. Men det finns kurser och de ser inte konstiga ut. Har bara en mini incheckad. Hur kan jag se vilken mini den försöker köpa ? (för att vara säker på att det är rätt mini).

Comment

• Ursprungligen postat av nicedays Visa inlägg
      Gomorron ! Har en "bråttom-fråga"... Får "spread alert" meddelanden när Raptor försöker köpa minishort. Men det finns kurser och de ser inte konstiga ut. Har bara en mini incheckad. Hur kan jag se vilken mini den försöker köpa ? (för att vara säker på att det är rätt mini).
      Är du vid datorn så kolla på Orderdialogen i rutan för aktuella order. Det blinkar till sp var beredd.

Comment

• Oj va konstigt... nu vill den även köpa minilong. Men det blir "spread alert" på den också. Kommer meddelanden hela tiden med både köp av minilong och minishort, samtliga spärras av spread alert. Nått är konstigt. Någon som har en idé om vad det kan vara ?

Comment

• Ursprungligen postat av Sobel Visa inlägg
          Är du vid datorn så kolla på Orderdialogen i rutan för aktuella order. Det blinkar till sp var beredd.
          Menar du rutan "aktiva ordrar" ? Där händer ingenting.

Comment

• Nu tror jag att jag hittade felet, Hade strulat till det med "anslutna ordermodeller" på Raptor-kontot. Hade anslutit även ETP link long köp/sälj och ETP link short köp/sälj. Om jag förstått instruktionsvideon så ska endast ETP link trigger och de 4 raptor modellerna vara anslutna. Nu har i alla fall "spread alert" meddelanden slutat. Kan det vara det som var felet ? Hoppas Raptor funkar som den ska nu. Jag ligger med 1 grid short. Tack Sobel, för din feedback !

Comment

• Är det någon annans Raptor som håller på att skalar på shortsidan? Ett utav mina Raptor-konton har just nu 3st grids short. Skumt...

Comment

• inte her. 1 grid short.

Comment

• Fick precis en andra grid short.

Comment

• Gött då är jag inte ensam om det :-) Fick precis en till jag med.

Comment

• Samma här, har nu två grid short

Comment

• nu har min två grids short.

Comment

• Ursprungligen postat av Heinz Visa inlägg
                          Samma här, har nu två grid short
                          Inget sedan i går 17:22 en grid kort. Varför ökar den nu, ska vi inte vara under MA200 ellr under MA12 månad för det?

EDIT: Måste sovit, för 10 min innan jag skrev detta hade jag fåt en grid till.

Comment

• Har också fått en till grid.

Comment

• Kan den gå 10 grids short?

Comment

• Såg precis att jag fick min andra grid 14:51.

Comment

Working...
                                X