Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• 3 grids short

har från början 120 000 på testkontot nu står saldot på 153000 fast på skarpa kontot så ligger jag lite minus ????

Comment

• Saldo ökar på testkonto vid blankning.

Comment

• ok blev lite fundersam att det skulle ändra hävstången

Comment

• Raptor har fått spel

Hej,
          Min Raptor fick spel igår och gick kort 11 grids !? sista minuten av dagen(halvdag). Kursen på OMXS30 är satt till -0.6 ! Någon som har erfarenhet av detta? Bifogar bild
          Attached Files

Comment

• Det har hänt mig en gång att Raptor ballade ur och köpte alla 10 grids på en gång av någon anledning. Vet ej vad det berodde på eftersom den funkat perfekt innan - misstänker att jag då gjorde något fel när jag bytte minis. Slutade med att jag gjorde en "ny" installation och då funkade det normalt.

EDIT: Priset för dina minis ser väldigt skumt ut.. minustecken framför. Knockade kanske?
            Last edited by Spoofer; 2018-01-06, 15:06.

Comment

• Ursprungligen postat av Heinz Visa inlägg
              Hej,
              Min Raptor fick spel igår och gick kort 11 grids !? sista minuten av dagen(halvdag). Kursen på OMXS30 är satt till -0.6 ! Någon som har erfarenhet av detta? Bifogar bild
              Bästa pris kompis ;-) Jag har fått liknande grej en gång, men det var i Viper. Slutade med att jag sålde det innehavet manuellt.
              Last edited by walle; 2018-01-06, 15:17.

Comment

• Jag skulle ladda ner Raptor igen och återansluta till index. Ser konstigt ut med priset.

Comment

• Min raptor gikk ut av shorten. Får inte kjøpt tilbake short, da den int vil gå short mer. Kan vel inte være riktig?

Comment

• Vilket GAV hade du på index?

Comment

• Då min shortposition är handelsstoppad av någon anledning undrar jag: Vad har den "officiella" Raptor för position just nu?

Comment

• Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inlägg
                        Då min shortposition är handelsstoppad av någon anledning undrar jag: Vad har den "officiella" Raptor för position just nu?
                        3 grid short med gav 1604 sitter jag med.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                          Vilket GAV hade du på index?
                          Samma som dere. 3 grids short. Får inte kjøpt tilbaks short nå da vi ligger i long-modus på index.

Comment

• Hm, är positionen på testkontot kvar men skarpa innehavet sålt av ETP Link?

Comment

• Den solgte først av på testkonto, så minis. Vet inte hva det var.
                              Nu gikk raptor inn 1 grid long. Vi er vel i long-läge nu? Vet inte om jag skal koble ut, eller la den gå.

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
                                3 grid short med gav 1604 sitter jag med.
                                Jag försökte lägga manuell shortposition i tre grids - Autostock vägrar. Spottar bara genast ut.

Comment

Working...
                                X