Jag skulle ändå låta den gå bara.

Allmänt meddelande

Collapse

No announcement yet.

Raptor

Collapse

X
- 

Det är OMXS30 på testkontot man ska handla om man vill lägga manuell order. Det ska inte kunna bli några problem.Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inläggJag försökte lägga manuell shortposition i tre grids - Autostock vägrar. Spottar bara genast ut.
Comment
 - 

Hvis du selger OMX nå (short) vil raptor Long kjøpe tilbake.Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet är OMXS30 på testkontot man ska handla om man vill lägga manuell order. Det ska inte kunna bli några problem.
Comment
 - 

Det är just den jag använder.Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet är OMXS30 på testkontot man ska handla om man vill lägga manuell order. Det ska inte kunna bli några problem.
Comment
 - 

Skulle kunna vara något med den globala variabeln. Vill du testa att ändra ETP-link ID?Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inläggDet är just den jag använder.
Comment
 - 

Okej, jag kollar om det funkar imorgon. Ändrat från 799 till 798.Ursprungligen postat av walle Visa inläggSkulle kunna vara något med den globala variabeln. Vill du testa att ändra ETP-link ID?Last edited by Djeydjey; 2018-01-08, 17:47.
Comment
 - 

Gött mos :.-) Jag håller tummarna! Haft likande problem och då bytte jag ETP-link ID.Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inläggOkej, jag kollar om det funkar imorgon. Ändrat från 799 till 798.
Comment
 - 

Nu är det problemet borta! Men mitt skarpa konto reagerar inte på att mitt fiktiva konto longar/shortar :S För ordern ska väl komma direkt då? Har mitt konto tappat kontakten med det fiktiva? För det är väl genom ETP Link i OMX-fönstret som man ansluter enskilt konto? I så fall har något hänt nu.Ursprungligen postat av walle Visa inläggGött mos :.-) Jag håller tummarna! Haft likande problem och då bytte jag ETP-link ID.
Och eventuell hjälp med Teamviewer antar jag att man inte kan få förrän först på torsdag?
Comment
 - 

Har du ändrat ETP-link ID för både OMX och för dina minisar?Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inläggNu är det problemet borta! Men mitt skarpa konto reagerar inte på att mitt fiktiva konto longar/shortar :S För ordern ska väl komma direkt då? Har mitt konto tappat kontakten med det fiktiva? För det är väl genom ETP Link i OMX-fönstret som man ansluter enskilt konto? I så fall har något hänt nu.
Och eventuell hjälp med Teamviewer antar jag att man inte kan få förrän först på torsdag?
Comment
 - 

kolla så id på minis är ifyllt på indata script för dom minis du har valtUrsprungligen postat av Djeydjey Visa inläggNu är det problemet borta! Men mitt skarpa konto reagerar inte på att mitt fiktiva konto longar/shortar :S För ordern ska väl komma direkt då? Har mitt konto tappat kontakten med det fiktiva? För det är väl genom ETP Link i OMX-fönstret som man ansluter enskilt konto? I så fall har något hänt nu.
Comment
 - 

Ja precis.Ursprungligen postat av walle Visa inläggHar du ändrat ETP-link ID för både OMX och för dina minisar?
Comment

Comment