Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Jag fick ingen affär igår. På mitt nordnet konto finns en avvisad order från igår strax innan stängning . Vad kan det bero på, att affären inte gick igenom?

Comment

• Avvisad? Kolla i Tradelog.txt vilken felkod som loggats.

Hej, vi har undersökt vidare och senaste versionen av Fusion ska klara situationen. För att vara säker på att du kör senaste, ladda ner den via Hjälp > Uppdatera Fusion, och återanslut ordermodellerna till ETPerna.

Comment

• Nu fick fusion igenom köpet. Tur att börsen vände ned under dagen. Var j-igt irriterad på nordnet när kursen drog uppåt o jag låg utanför marknaden...

Comment

• Är det någon som kollat vad fusion kan tänkas hitta på idag?

Comment

• Rickard, städpersonalen drog ur nätsladden igår vid lunch och datorn stängdes följaktligen av. Om det beror på det eller något annat vet jag inte, men nu ser Fusion ut att må riktigt illa: jag kan inte uppdatera instrument ("underhåll kursdatabaser") och jag ser inte kontot som Fusion är kopplat till. Mega error. Behöver nog lite hjälp. Vill dessutom sätta starta min Fusion på VPS:en som jag har (men inte använder). Hjälp!

Comment

• Oj, ring så fixar vi det direkt: 0346-711210

Comment

• Jag har ringt dig ett antal gånger i dag men samtalet bryts innan jag kommer fram. Min telefon fungerar bra till alla andra nummer. Något fel på din fasta lina eller talar du i telefon hela tiden (mycket att göra nu...)?

Comment

• Det har varit kö tidvis idag, men hamnar du inte i kömeddelandet? Maila nummer så kan jag ringa upp nu.

Comment

• Arbetade, hade inte tid tyvärr. Nej, jag hamnar inte i kömeddelandet utan det bara bryts. Mycket märkligt, händer inte med något annat nummer än ditt. Kanske är något med min telefon. Jag ringer en annan dag, när jag hinner och hoppas att du kan då. Ciao

Comment

• Vi kör ett IP-system från Condere IP, och har inte upplevt några problem generellt, men det kan ju säkert strula även det. Har det hänt flera gånger alltså?

Comment

• Nej, vet inte att det strulat tidigare med ert nummer. Ringde nyss bara för att kolla och nu fungerar det (din röstbrevlåda gick igång). Misstänker att felet ändå ligger i ert telefonsystem eftersom min telefon fungerat med alla andra nummer. Ringer dig under supporttid någon dag när jag hinner och hoppas du kan hjälpa mig då.

Eftersom min Fusion helstrular för tillfället (efter längre data-avbrott) skulle jag vara tacksam om någon ville lägga ut vid 17.20-tiden vad Fusion tänker ta sig till så jag kan handla manuellt.
                        Last edited by Peppepeppe; 2016-11-16, 09:57.

Comment

• Ingen ny signal idag.

Comment

• Tack för det!

Comment

• Är det Coda eller Legato som ligger i marknaden nu? Är det Coda så skall ju positionen säljas idag. Men om det är Legato: vad verkar Fusion ta sig till idag? Gärna svar så jag hinner handla manuellt då min Fusion inte funkar.

Comment

• Legato ligger i marknaden. Coda ligger utanför.

Comment

Working...
                                X