Jag fick ingen affär igår. På mitt nordnet konto finns en avvisad order från igår strax innan stängning . Vad kan det bero på, att affären inte gick igenom?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Rickard, städpersonalen drog ur nätsladden igår vid lunch och datorn stängdes följaktligen av. Om det beror på det eller något annat vet jag inte, men nu ser Fusion ut att må riktigt illa: jag kan inte uppdatera instrument ("underhåll kursdatabaser") och jag ser inte kontot som Fusion är kopplat till. Mega error. Behöver nog lite hjälp. Vill dessutom sätta starta min Fusion på VPS:en som jag har (men inte använder). Hjälp!
Comment
-
Nej, vet inte att det strulat tidigare med ert nummer. Ringde nyss bara för att kolla och nu fungerar det (din röstbrevlåda gick igång). Misstänker att felet ändå ligger i ert telefonsystem eftersom min telefon fungerat med alla andra nummer. Ringer dig under supporttid någon dag när jag hinner och hoppas du kan hjälpa mig då.
Eftersom min Fusion helstrular för tillfället (efter längre data-avbrott) skulle jag vara tacksam om någon ville lägga ut vid 17.20-tiden vad Fusion tänker ta sig till så jag kan handla manuellt.Last edited by Peppepeppe; 2016-11-16, 09:57.
Comment
Comment