Tack. Verkar Fusion ligga kvar över helgen?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggMin Coda (kör Coda på ett separat konto) sålde Long idag (bra affär:-)) men min fusion ligger kvar med 50% long
Comment
-
Tydligen så hade jag en error-ruta i bakgrunden och Fusion körde ingen analys idag, för det ska den väl göra varje dag? Kommer inte ihåg felmeddelandet, men något i stil med error cant show the application (error 0). Körde en Hjälp -> Uppdatera Programversion och felet kommer inte tillbaka. Till min riktiga fråga då - ligger Fusion fortfarande 50% lång?
BTW Rikard, så är nog din mailbox full. Får tillbaka att din kvot är uppfylld. Tack för hjälpen med min användare här på forumet.Last edited by walle; 2016-11-22, 17:48.
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggIdag minskade mitt slavskript lite av innehavet.
Kan det ha varit så att pga felmeddelandet i bakgrunden så körde inte Fusion sin analys? För är det så att i originalscriptet så ska det klockan 17:22 komma i larmloggen "ANALYS "sl) Fusion OMX.....""?
Comment
-
Fusion ligger kvar Long 50%. Trodde nästan Coda-delen skulle gå in idag också men det blev inte tillräckligt stor nedgång hos index.
Förtydligande om ordermodellerna:
Indexmodellerna ska bara vara kopplade till OMXS30 på testkonto.
Ordermodellerna som heter Bull/Bear ska endast vara kopplade till de instrument man vill handla, på det skarpa kontot.
Den virtuella OMXS30-positionen på testkonton används för att styra vad den skarpa positionen blir.
Ett kort videoklipp hur Fusion installeras:
https://www.youtube.com/watch?v=JUzmBR7txgI
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggFusion ligger kvar Long 50%. Trodde nästan Coda-delen skulle gå in idag också men det blev inte tillräckligt stor nedgång hos index.
Förtydligande om ordermodellerna:
Indexmodellerna ska bara vara kopplade till OMXS30 på testkonto.
Ordermodellerna som heter Bull/Bear ska endast vara kopplade till de instrument man vill handla, på det skarpa kontot.
Den virtuella OMXS30-positionen på testkonton används för att styra vad den skarpa positionen blir.
Ett kort videoklipp hur Fusion installeras:
https://www.youtube.com/watch?v=JUzmBR7txgI
Comment
-
Ursprungligen postat av Christer Visa inläggAlla ordermodellerna körs hela tiden (under börsens öppettider) men meddelandet "ANALYS sl) Fusion OMX....."skickas bara då signal ges, dvs. då positionen ändras på testkontot.
Comment
Comment