Jag fick 50% long nu så halva positionen är såld ( med rejäl vinst!)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fusion MultiStrategy
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggJag fick 50% long nu så halva positionen är såld ( med rejäl vinst!)
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggSilvius, har du dagsdata till 1987 för OMXS30?
Det är ju beta fortfarande, vi har bla utökat mängden EOD-data i HIST-filen vilket påverkar, samt löst de kända buggarna i Fusion. Och så har det varit en del rena konfig-fel ute hos några användare som vi rättat. Tror det börjar närma sig.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggFick du ingen signal idag då, Hookie?Last edited by Hookie; 2016-06-29, 20:11.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggNej då stämmer allt, du är synkad.
Comment
-
Jag gick idag från att vara 100% lång till inget innehav. Mysko. Jag ligger oftast rätt men lite snett ibland och jag tror inte jag kan få till det själv. Något funkar inte riktigt som det skall men har haft turen med mig och fått ett lika bra resultat eller bättre som de riktiga positionerna, men det skall så klart inte vara så. Behöver nog lite hjälp...
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggSilvius, har du dagsdata till 1987 för OMXS30?
Det är ju beta fortfarande, vi har bla utökat mängden EOD-data i HIST-filen vilket påverkar, samt löst de kända buggarna i Fusion. Och så har det varit en del rena konfig-fel ute hos några användare som vi rättat. Tror det börjar närma sig.
Före de senaste affärerna verkade det vara jag och peppe m.fl som fick samma signaler men nu har jag som sagt fått samma signaler som dig och övriga. Får se vad som händer framöver.
Comment
Comment