Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Jag fick 50% long nu så halva positionen är såld ( med rejäl vinst!)

Comment

• Hej!

Samma här, 50% long. träffat riktigt fint senaste dagarna.

Comment

• Samma här!

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
          Jag fick 50% long nu så halva positionen är såld ( med rejäl vinst!)

Samma här Jag var var 50% Lång igår och fick 100% Lång på gårdagens stängning. Är nu 50% Lång igen efter att fusion sålt halva positionen på dagens stängning.

Comment

• Ny signal idag till Long 50%. Coda gjorde exit.

17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index sell OMXS30" kurs 1307.01.

Comment

• Trevligt att det går bra när det funkar synd bara att det strular lite väl mkt här men det är ju beta fortfarande va?

Comment

• Silvius, har du dagsdata till 1987 för OMXS30?

Det är ju beta fortfarande, vi har bla utökat mängden EOD-data i HIST-filen vilket påverkar, samt löst de kända buggarna i Fusion. Och så har det varit en del rena konfig-fel ute hos några användare som vi rättat. Tror det börjar närma sig.

Comment

Silvius, har du dagsdata till 1987 för OMXS30?

Det är ju beta fortfarande, vi har bla utökat mängden EOD-data i HIST-filen vilket påverkar, samt löst de kända buggarna i Fusion. Och så har det varit en del rena konfig-fel ute hos några användare som vi rättat. Tror det börjar närma sig.

Tack för hjälpen, Rikard

Comment

• Fick du ingen signal idag då, Hookie?

Comment

Fick du ingen signal idag då, Hookie?
                      På analysen fick jag en signal om att Fusion gick ner till 50% long. Ligger sedan tidigare 50% long (Legato). Men, jag fick inga meddelanden/larm om försäljning av Coda positionen. Det kanske jag skulle ha fått?
                      Last edited by Hookie; 2016-06-29, 20:11.

Comment

• Nej då stämmer allt, du är synkad.

Comment

Nej då stämmer allt, du är synkad.

Toppen Rikard!!!!!

Comment

• Jag gick idag från att vara 100% lång till inget innehav. Mysko. Jag ligger oftast rätt men lite snett ibland och jag tror inte jag kan få till det själv. Något funkar inte riktigt som det skall men har haft turen med mig och fått ett lika bra resultat eller bättre som de riktiga positionerna, men det skall så klart inte vara så. Behöver nog lite hjälp...

Comment

Silvius, har du dagsdata till 1987 för OMXS30?

Jag gjorde som bekant en omstart för kanske en vecka sedan då jag laddade ner senaste uppdateringen av Fusion samt ersatte OMXS30-data 7500dagar bakåt så jag har nu data tillbaka från anno 87.

Före de senaste affärerna verkade det vara jag och peppe m.fl som fick samma signaler men nu har jag som sagt fått samma signaler som dig och övriga. Får se vad som händer framöver.

Comment

• Ser ut som att Fusion kommer att göra exit idag

Comment

Working...
                                X