Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ligger exit idag också.
    Varför har inte börsen helgöppet....

Comment

• Också exit.

Comment

• Ingen position, verkar vara i synk efter att uppdaterat HIST fil och data. Hade problem tidigare.

Comment

• Körde nyss analysen. Ser ut som att Fusion går 100% short om börsen har negativ utveckling

Comment

• Säljer Fusion först innehaven jag har för att sedan ta eventuell ny position? M.a.o. kan jag ta position med, låt säga, 90 % av mitt depåkapital utan att det blir för lite pengar på depån? Har fått för mig att det är så, men fungerar det enligt plan?

Comment

• Jo, det fungerar, den kommer sälja rubbet om det blir exit-signal. Just nu ligger den redan exit, så om inget annat händer ikväll kommer det säljas ikväll ändå.

Comment

• Kan jag gå in och ändra summan jag vill att Fusion skall handla med nu, under dagen, utan att det blir knasigt? Och hur ähum ähum... var det man gjorde när man ändrade summa eller procent man vill skall gå till varje affär?

Comment

• Finns en bra video på youtube som förklarar hur man installerar Fusion samt hur man ändrar insatsen:
                  https://www.youtube.com/watch?v=JUzmBR7txgI

Comment

• Tackar! Skall kolla nu.

Comment

• 100% Kort idag!

17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index sell OMXS30" kurs 1326.54.
                      Last edited by Christer; 2016-07-04, 23:04.

Comment

• Samma här.

Comment

• 50% kort. Men det beror sannolikt på att det är ett nytt konto som startades idag?

Comment

• 100% kort här med

Comment

• 100% short.

Comment

• 100% short

Comment

Working...
                                X