Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Exit idag, inget innehav.

Comment

• Dito. Exit.

Comment

• Hände inget idag, låg bara kvar men jag sålde manuellt allt utom en andel. Fin affär!

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
          Aha, men du kan ändra antal dagar uppe i menyn som diagrammet ska omfatta, 7600 behövs för att se hela vägen tillbaka till 1987. Och sen ändra tillbaka till kanske 20 så ser du om staplarna senaste dagarna finns med också.

Ok nu fick jag det att funka... svårt med remote desktop på skakig lina. 1986-08 nånting var första dagen och alla staplar med den sista månaden också.

Comment

• Fusion gick 50% kort idag skarpt. Vilket inte stämmer med analysbänken hos mig i alla fall.

Comment

• Ingen signal för mig. Inget innehav.

Comment

• Ursprungligen postat av Christer Visa inlägg
                Ingen signal för mig. Inget innehav.
                Misstänkte det. Kändes fel. Förstår inte hur det kan inträffa.

Comment

• Ingen signal för mig heller idag, inget innehav.
                  Kör Coda också, där gick min AT 100% lång idag..?
                  Någon som kan förklara varför inte Fusion gick åtminstone 50% lång idag då?

Comment

• Ingen signal för mig heller idag. Ligger neutral just nu.

Comment

• Ursprungligen postat av mikbob Visa inlägg
                      Misstänkte det. Kändes fel. Förstår inte hur det kan inträffa.
                      Klicka Enter på index och kolla i högra fliken så att indexmodellerna inte är anslutna på flera konton eller liknande.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                        Klicka Enter på index och kolla i högra fliken så att indexmodellerna inte är anslutna på flera konton eller liknande.

Ingen anslutning till flera konton. Rak och i det närmaste ny installation av AT med uppdaterad HIST. Det enda är att jag kör på versionen 160501 av Fusion.

Edit: Nåja jag uppgraderar till nyaste Fusion och återansluter alla ordermodeller så får vi se framåt.
                        Last edited by mikbob; 2016-07-06, 19:08.

Comment

• Min lilla Fusion valde att gå kort, 100 %, idag vilket väl är fel enligt vad det verkar på andras inlägg. Något är snurrigt...

Comment

• Ingen signal eller innehav idag. Kastar samtidigt ett getöga på terminerna som ligger +0,6% (drygt +7 punkter). Index indikerar för tillfället uppgång imorgon (runt 1290). Ska bli spännande och se hur Fusion agerar. Kommer vi att få en högre botten eller inte?

Comment

• analysen indikerar 100% kort idag.

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
                                Min lilla Fusion valde att gå kort, 100 %, idag vilket väl är fel enligt vad det verkar på andras inlägg. Något är snurrigt...
                                Kolla om du har kvar -2 kontrakt på testkontot, i så fall är det därför som Fusion synkade det skarpa innehavet. Men vi kan ju alltid undersöka varför den inte gick exit som hos majoriteten. Jag får ta en sväng till kontoret idag eller imorgon så kan vi koppla upp TeamViewer.

Comment

Working...
                                X