Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Long 50% även här.

Comment

• samma här.

Comment

• Long även här. Har funderat lite runt minifutures och spreadar. Vilken emittent har lägsta spreadar? Vilken är bäst?

Comment

• Long 50% idag

Comment

• Ursprungligen postat av Hookie Visa inlägg
            Long även här. Har funderat lite runt minifutures och spreadar. Vilken emittent har lägsta spreadar? Vilken är bäst?
            Jag kör BNP, har fungerat bra!

Comment

• Sådärja, 100% Long idag:

17:22 ORDER "sl) Fusion OMX index buy OMXS30" kurs 1445.30.

Comment

• Jojomen samma här.

Comment

• 100% long här med

Comment

• 100% long här också!

Comment

• Samma här.

Comment

• Idag ökade Fusion på positionen från igår. Den har gått lång 3 gånger. Är det rätt?

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                          Idag ökade Fusion på positionen från igår. Den har gått lång 3 gånger. Är det rätt?
                          Det låter märkligt och fel! Var det index-scripten som signalerade eller endast slavmodellerna som handlade? Vilka instrument handlar du med?

Comment

• Slavmodellen. På index är det 2 köp. Har hänt en gång förut och varje gång har jag fyllt på depån genom en vinst eller insättning. Kan det vara så att den hade en backlogg.

På det fiktiva kontot finns det 2 st omx men på riktiga depån finns det 3 köp.

Comment

• .....
                              buy1=lt(innehav,mult(0.7,målantal))
                              .....

Den kan handla mer enligt villkoret ovan. Sätter du tex in pengar kan villkoret bli sant.
                              Jag har en spärr som handlar till målantal endast när signalen ändras.

Comment

• Ja, det var det även jag gissade på, Henric. Om insättning eller uttag görs, eller om man har instrument med väldigt hög gearing och kursen ändras mycket (procentuellt) så görs en kalibrering automatiskt. Det var detta jag vill undvika med mina ombyggda slavscript som bara handlar vid ändringar i signalen (cell 857).

Comment

Working...
                                X