If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Kolla vilket antal instrument den försöker köpa och jämför med positionen på testkontot. Stämmer det verkligen? Det kanske är för stor position på testkontot.
mvh
Den verkar vara helt ute ur spel-Försöker köpa 11717 st. EVO. för 639kr.Har satt ned beloppet på testkonto och har 0.1 i häv.i smarta beta.Ngt fel på globala celler?
Verkar ytterst kompliserat för min nivå,att ladda ned i vps,en.Om det nu inte finns tydlig instruktionsanvisningar?Kanske ladda om hela programmet vilket verkar svettigt.
Skedde något märkligt innan stägning idag för mig. Jag har två OMX ordrar aktiva en köp och en sälj order, förstår inte riktigt varför den försöker både sälja och köpa minis och varför ordrarna inte gick igenom.
Skarpa kontot har 55 short minis nu, men det ska vara 14 lång.
Edit: Ser nu varför den försöker köpa och sälja, men förstår inte varför ordrarna inte går igenom.
Problemet jag har med en model som inte lyckas komma till avlsut på kort sidan är kvar. Jag kan inte förstå vad som är galet. Den skickar antalet "0". Har fler modeller med en kort sida som fungerar, vad jag ser så är den här modellen anslutet som de andra och andtal skriptet är det samma.
Tipps på vart jag ska felsöka!?
AlgoPal - Emotionless Trading - Hyr ut våra trading algoritmer for Autostock via algopal.com
Comment