Ursprungligen postat av AndersBack
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av AndersBack Visa inläggHade ställt insats till -95 eftersom jag har handlat med samma minis med Fusion. Trodde inte att Raptor skulle ta hänsyn till insatsbelopp eftersom jag hade en tanke om att man skulle kunna köra båda strategierna parallellt med samma instrument. Tog bort insatsbeloppet och då blev det helt korrekt ett stort sälj och nu bara en grid i Raptor. Så man kan alltså inte välja samma instrument för Fusion och Raptor...?
Comment
-
Nytt videoklipp för installation, och hur man larmar att det är dags att byta minis:
https://www.youtube.com/watch?v=dxFWXRqD_G4
Comment
-
75 punkter tror jag räcker, finns ju ingen anledning att handla för mer egna pengar än nödvändigt. Det enda som händer om den strikar är att man inte kan köpa, och att den blir billigare och billigare strax innan.
Dessutom emitterar Commerzbank nytt hela tiden på BEST. Vore ganska coolt att låta AT välja BEST själv, typ den som ligger närmast "börvärdet" i pris osv. Då skulle man slippa det mesta av risken att bli utstoppad, och Raptor väljer helt enkelt en ny BEST när den tidigare blir för billig. Ev innehav säljs automatiskt ju.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg75 punkter tror jag räcker, finns ju ingen anledning att handla för mer egna pengar än nödvändigt. Det enda som händer om den strikar är att man inte kan köpa, och att den blir billigare och billigare strax innan.
Dessutom emitterar Commerzbank nytt hela tiden på BEST. Vore ganska coolt att låta AT välja BEST själv, typ den som ligger närmast "börvärdet" i pris osv. Då skulle man slippa det mesta av risken att bli utstoppad, och Raptor väljer helt enkelt en ny BEST när den tidigare blir för billig. Ev innehav säljs automatiskt ju.
Comment
-
Nu blir jag lite förvirrad.
Jag fick lokal kortsignal på min raptor igår, men inget försök till köp på NN.
Det är samma mini som jag använder på både fusion och raptor, är detta alltså fel och jag behöver byta? Tidigare hade jag andra minisar på raptor, men bytte då häv runt två verkade vara mest fördelaktigt och tog då samma som FUsion för bekvämlighetens skull.
Vad det fel med andra ord? Funkar inte min Fusion heller nu?
Mvh
Comment
Comment