Ursprungligen postat av walle
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggMin raptor sålde 09:07. Inget innehav nu.
Comment
-
Raptor har inte sålt något hos mig. Jag har legat rätt tidigare och är i princip fullinvesterad. Borde den inte släppt några grids nu? OMX är upp 1,1 % och min gav är klart lägre än aktuell kurs.
Edit: Nja, ser nu att det inte är så stor skillnad mellan min gav och nuvarande köpkurs, vi hade ju trots allt en nedgång under några dagar där min Raptor hamnade på minus, så OMX måste nog upp lite till innan Raptorissimus släpper till...Last edited by Peppepeppe; 2017-03-01, 10:26.
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggRaptor har inte sålt något hos mig. Jag har legat rätt tidigare och är i princip fullinvesterad. Borde den inte släppt några grids nu? OMX är upp 1,1 % och min gav är klart lägre än aktuell kurs.
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggRaptor har inte sålt något hos mig. Jag har legat rätt tidigare och är i princip fullinvesterad. Borde den inte släppt några grids nu? OMX är upp 1,1 % och min gav är klart lägre än aktuell kurs.
Tror det beror på att rangen idag har ökat ATR så mycket så att sälj blir mellan 1589-1590. Har inte kollat exakt.
/h
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggJag ligger helt fullinvesterad. Inga försäljningar alls på några dagar
Comment
-
Samma här, fast bara på 2 av 3 konton. Kan tänka mig att det är olika GAV på köpet igår och försäljningen imorse som spelar en roll i det hela.
10:39 ORDER "sl) Raptor Supermarket long OMXS30" kurs 1585.65$
10:39 ORDER "sl) Raptor Supermarket long OMXS30" kurs 1585.58$
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggVerkar som att de med nya Raptorer får affärer medan vi med äldre måste få lite mer uppgång i OMX innan något säljs.
Vad har du för GAV på fiktiva kontot?
Comment
Comment