Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
    Nuså :-)
    17:19 ORDER "sl) Raptor Supermarket long OMXS30" kurs 1571.25$
    Samma här, blir spännande!

Comment

• Hade ju hoppats på lite nedgångar så att Raptor hade kunnat skala in sig lite till, men då får OMX för sig att gå helt koko. Jaja... riktigt stort grattis till er som var fullinvesterade! Vilken fest :-) Bra start på dagen.

Comment

• Min raptor sålde 09:07. Inget innehav nu.

Comment

• Ursprungligen postat av Tordnado Visa inlägg
          Min raptor sålde 09:07. Inget innehav nu.
          Samma här. Får la se om det blir någon kortposition inom datumspannet för short.

Comment

• Samma här två grids sålda. Var fullinvesterad i fredags.

Comment

• Raptor har inte sålt något hos mig. Jag har legat rätt tidigare och är i princip fullinvesterad. Borde den inte släppt några grids nu? OMX är upp 1,1 % och min gav är klart lägre än aktuell kurs.

Edit: Nja, ser nu att det inte är så stor skillnad mellan min gav och nuvarande köpkurs, vi hade ju trots allt en nedgång under några dagar där min Raptor hamnade på minus, så OMX måste nog upp lite till innan Raptorissimus släpper till...
              Last edited by Peppepeppe; 2017-03-01, 10:26.

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
                Raptor har inte sålt något hos mig. Jag har legat rätt tidigare och är i princip fullinvesterad. Borde den inte släppt några grids nu? OMX är upp 1,1 % och min gav är klart lägre än aktuell kurs.
                Kolla din GAV i det fiktiva kontot. Du måste ha vinst innan den säljer tror jag.

Comment

Raptor har inte sålt något hos mig. Jag har legat rätt tidigare och är i princip fullinvesterad. Borde den inte släppt några grids nu? OMX är upp 1,1 % och min gav är klart lägre än aktuell kurs.
                  Samma här. Jag hade senaste köp på 1586.
                  Tror det beror på att rangen idag har ökat ATR så mycket så att sälj blir mellan 1589-1590. Har inte kollat exakt.

/h

Comment

• Jag ligger helt fullinvesterad. Inga försäljningar alls på några dagar

Comment

• long igen 10:39

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                        Jag ligger helt fullinvesterad. Inga försäljningar alls på några dagar
                        Nu fick jag en long vid 1586.69

Comment

• Samma här, fast bara på 2 av 3 konton. Kan tänka mig att det är olika GAV på köpet igår och försäljningen imorse som spelar en roll i det hela.

10:39 ORDER "sl) Raptor Supermarket long OMXS30" kurs 1585.65$
                          10:39 ORDER "sl) Raptor Supermarket long OMXS30" kurs 1585.58$

Comment

• Verkar som att de med nya Raptorer får affärer medan vi med äldre måste få lite mer uppgång i OMX innan något säljs.

Comment

Verkar som att de med nya Raptorer får affärer medan vi med äldre måste få lite mer uppgång i OMX innan något säljs.
                              Som Sobel skrev, så måste GAV:et ligga på plus på det fiktiva kontot innan Raptor börjar att skörda. Jag har haft Raptor ansluten sedan en ganska lång tid tillbaka, men sålde lite manuellt, vilket jag ångrar nu i efterhand - men gjort är gjort :-) Därför har min Raptor "startat om sig".

Vad har du för GAV på fiktiva kontot?

Comment

• Jag har GAV under dagens kurs så fattar inget
                                Last edited by HenrikSyst; 2017-03-01, 11:14.

Comment

Working...
                                X