Når kan raptor begynne å selge?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Konsyigt, min raptor föröjer köpa minilong istället. Cbk c85, med pris 0. Den borde väl sälja nu? Den sålde en grid igår vi ett uppstuds, men har nog 9 grids inne i alla fall tror jag.
Aha, nej etplink ompositionerad visst igår men iunde inte köpa pga 0 pris från cbk. Jävlar vad jag aldrig mer kör med dom i alla fall !!!Last edited by KarlA; 2017-05-19, 09:56.
Comment
-
Ursprungligen postat av Sobel Visa inläggNu kan det bli återbäring igen!! första griden ut 09:25
Comment
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggHar inte riktigt tid att följa alla inlägg i forumet för tillfället men vilka NN minis har ni som bytt använt?
Har NN börjat ta kurtage på de som tidigare var kurtagefria?
Har NN motsvarande BEST?
Idag är sista dagen för courtagefri handel med Supermarket.
Nope, inga Unlimited Turbos än. Det skall komma, vet bara inte när. De har ju betat av Bull- och Bear-cert, nu betar dom la av minis och sen kommer Unlimited Turbos (hoppas jag på).Last edited by walle; 2017-05-19, 10:47.
Comment
-
Började checka ut mina CBK minisar för OMX. Började med att ta bort check in satte den till 0. Sedan tog jag bort ETP-link id.. Hade ca 10 st.
Upptäcker sedan att två av dessa hade köpts lika med aktuellt innehav (10 grids). Varför?
Hade lite tur för att kursen går upp och jag kan sälja av dem utan problem. Nu har jag bara de som Raptor vill ha. Vad var det som hände?Last edited by Sobel; 2017-05-19, 11:14.
Comment
-
Ursprungligen postat av Sobel Visa inläggBörjade checka ut mina CBK minisar för OMX. Började med att ta bort check in satte den till 0. Sedan tog jag bort ETP-link id.. Hade ca 10 st.
Upptäcker sedan att två av dessa hade köpts lika med aktuellt innehav (10 grids). Varför?
Hade lite tur för att kursen går upp och jag kan sälja av dem utan problem. Nu har jag bara de som Raptor vill ha. Vad var det som hände?
Comment
-
Ursprungligen postat av Palgrave Visa inläggHva gjør man for å bytte til Nordnet Minis hvis man har 10 grids long?
Er dette riktig:
1. Koble ut Raptor + ETP link
2. Selge manuellt.
3. Koble inn Raptor
4. Kjøpe manuellt.
2. Sedan tar jag bort ETP-link från min sista CBK mini.
3. Lägger upp en ny NN (tar bara en intill Unlimites kommer i nästa vecka)
4. Sedan ska jag fundera på om jag ska kicka igång Raptor idag med 4-6 grids manuellt, eller vänta till måndag.
Vill nog inte vänta till 3 dagars lägsta vilket det blir om man låter Raptor sköta sig själv.
EDIT: Kanske ska man stänga av autatiken under denna operation?
Comment
-
Låg fulltankad med 10 grids från igår. Idag har jag fått sälj kl. 9.24, köp kl. 10.03, sälj kl. 11.52, köp kl. 12.01
För övrigt har jag kvar gamla minisar från Commerzbank. Vill inte fibbla i strategin med så många grids i marknaden. Dessutom är jag osäker på när det lönar sig med courtagefritt men högre spread och vice versa. Det måste ju så klart bero på hur mycket kapital man har i marknaden.Last edited by Peppepeppe; 2017-05-19, 12:39.
Comment
Comment