Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av elkis Visa inlägg
    vilken tid imorse fick du igenom köpet ?

såg att min raptor ville köpa från 9.07

09:07 GSM larm sänt!
    09:07 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
    09:07 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
    9 grids hos mig då köpet imorse misslyckades..

Comment

• Ursprungligen postat av elkis Visa inlägg
      vilken tid imorse fick du igenom köpet ?

såg att min raptor ville köpa från 9.07

09:07 GSM larm sänt!
      09:07 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
      09:07 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
      09:54 gick mitt köp igenom. ETP-link gick ju bananas hehe

Comment

• Min Raptor ligger i en minilong från CBK, som (efter gårdagens strul) är "slutsåld", d.v.s. det finns ingen säljkurs. Autoselect vill byta mini, men spread alert spärrar eftersom det saknas sälj kurs. Hur kommer jag förbi det problemet. Ska jag manuellt sälja, och sedan köpa lika många av en annan mini? (lägger jag i såfall sälj och köp på det fiktiva raptor-kontot?). Tacksam för tips !

Comment

• hej, ja där har vi en halvknepig situation. Checka in nya minis och anslut, koppla bort den gamla och sälj manuellt så köper ETP Link den nya automatiskt.

Comment

• Kopplade loss och checkade in nya. Men lyckades sabba till det.... Vilket "konto" ska jag sälja från ? Trodde jag skulle sälja från fiktiva kontot, men det var tydligen fel. Sålde från det aktiva kontot och då gick det igenom. Nu fick jag automatiskt köp på den nya minilongen. Så nu har innehavet ändrats. (syns även när jag loggar in i wintrade). Men nu ligger det en säljorder i det fiktiva raport-kontot. Hur får jag bort den ?

Comment

• Ursprungligen postat av nicedays Visa inlägg
              Kopplade loss och checkade in nya. Men lyckades sabba till det.... Vilket "konto" ska jag sälja från ? Trodde jag skulle sälja från fiktiva kontot, men det var tydligen fel. Sålde från det aktiva kontot och då gick det igenom. Nu fick jag automatiskt köp på den nya minilongen. Så nu har innehavet ändrats. (syns även när jag loggar in i wintrade). Men nu ligger det en säljorder i det fiktiva raport-kontot. Hur får jag bort den ?
              Högerklicka på ordern om den ligger i marknaden och tryck på makulera.
              Men jag vet inte om det kan ligga säljordrar på fiktivtkonto

Comment

• Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inlägg
                Högerklicka på ordern om den ligger i marknaden och tryck på makulera.
                Men jag vet inte om det kan ligga säljordrar på fiktivtkonto
                Tack för svar! Nja, den ligger inte i marknaden, så det är nog ingen fara för faktiskt avslut. Är mer orolig för att den stör Raptors kalkyler. (den ligger i "avslutsticker", samt att den står som innehav, på det fiktiva kontot).

Comment

• Hvordan ligger ni med Raptor nå? Jeg er 10 grid long?
                  Usikker etter all støy med kursene!!

Comment

• Klocka 10:00 sålde min alla och köpte tillbaka samma sec 10 grid

Comment

• Ursprungligen postat av trexen Visa inlägg
                      Klocka 10:00 sålde min alla och köpte tillbaka samma sec 10 grid
                      ETP-link Autoselect ;-)

Comment

• Raptor försöker sälja men det står zero volume-order not sent.
                        Vad betyder detta?

Comment

• är det för OMXS30 eller minis?

Comment

• Min gjør ingenting...

Comment

• Fick sälj nu, gick fint med ordrarna.

Comment

• Fick också likadant innan ordern gick igenom och sålde en grid.

14:59 ORDER "sl) Raptor Supermarket Sell OMXS30" kurs 1650.21
                                14:59 Zero volume - Order not sent
                                14:59 GSM larm sänt!
                                14:59 ORDER "sl) Raptor Supermarket Sell OMXS30" kurs 1650.23
                                14:59 Zero volume - Order not sent
                                14:59 GSM larm sänt!
                                15:00 ORDER "sl) Raptor Supermarket Sell OMXS30" kurs 1650.22
                                15:00 GSM larm sänt!
                                15:00 ORDER "sl) ETP Link Minilong sell B LONGOMX YZ CBK(35)" kurs 77.88
                                15:00 GSM larm sänt!

Comment

Working...
                                X