Ursprungligen postat av elkis
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av elkis Visa inläggvilken tid imorse fick du igenom köpet ?
såg att min raptor ville köpa från 9.07
09:07 GSM larm sänt!
09:07 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
09:07 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
Comment
-
Min Raptor ligger i en minilong från CBK, som (efter gårdagens strul) är "slutsåld", d.v.s. det finns ingen säljkurs. Autoselect vill byta mini, men spread alert spärrar eftersom det saknas sälj kurs. Hur kommer jag förbi det problemet. Ska jag manuellt sälja, och sedan köpa lika många av en annan mini? (lägger jag i såfall sälj och köp på det fiktiva raptor-kontot?). Tacksam för tips !
Comment
-
Kopplade loss och checkade in nya. Men lyckades sabba till det.... Vilket "konto" ska jag sälja från ? Trodde jag skulle sälja från fiktiva kontot, men det var tydligen fel. Sålde från det aktiva kontot och då gick det igenom. Nu fick jag automatiskt köp på den nya minilongen. Så nu har innehavet ändrats. (syns även när jag loggar in i wintrade). Men nu ligger det en säljorder i det fiktiva raport-kontot. Hur får jag bort den ?
Comment
-
Ursprungligen postat av nicedays Visa inläggKopplade loss och checkade in nya. Men lyckades sabba till det.... Vilket "konto" ska jag sälja från ? Trodde jag skulle sälja från fiktiva kontot, men det var tydligen fel. Sålde från det aktiva kontot och då gick det igenom. Nu fick jag automatiskt köp på den nya minilongen. Så nu har innehavet ändrats. (syns även när jag loggar in i wintrade). Men nu ligger det en säljorder i det fiktiva raport-kontot. Hur får jag bort den ?
Men jag vet inte om det kan ligga säljordrar på fiktivtkonto
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggHögerklicka på ordern om den ligger i marknaden och tryck på makulera.
Men jag vet inte om det kan ligga säljordrar på fiktivtkonto
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggKlocka 10:00 sålde min alla och köpte tillbaka samma sec 10 grid
Comment
-
Fick också likadant innan ordern gick igenom och sålde en grid.
14:59 ORDER "sl) Raptor Supermarket Sell OMXS30" kurs 1650.21
14:59 Zero volume - Order not sent
14:59 GSM larm sänt!
14:59 ORDER "sl) Raptor Supermarket Sell OMXS30" kurs 1650.23
14:59 Zero volume - Order not sent
14:59 GSM larm sänt!
15:00 ORDER "sl) Raptor Supermarket Sell OMXS30" kurs 1650.22
15:00 GSM larm sänt!
15:00 ORDER "sl) ETP Link Minilong sell B LONGOMX YZ CBK(35)" kurs 77.88
15:00 GSM larm sänt!
Comment
Comment