Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Freddan Visa inlägg
    Får ingen sälj av long idag om jag kör i analysbänken, vill minnas att det var fler villkor än så för att den skulle sälja...medelvärden som ska ligga rätt m.m
    Jag får inte ens att den ska ligga lång nu. Måste vara något knas.

Comment

• Ska ut och resa nästa vecka, jag går ur Raptor idag. Kanske blir det en kort på måndag.

Comment

• Ursprungligen postat av MartinS Visa inlägg
        Du hade kanske en eller flera grids? Jag har tomt på grids och då är det visst strängare villkor för att ta första gridden. Jag simulerade och fick inga signaler de senaste veckorna så det är nog bara att ha tålamod...fast jag är ingen expert.
        Japp, jag hade flera grids sedan tidigare. Ja, det stämmer att första griden har strängare villkor för att tas. Hittar inte inlägget om villkoren just nu.

Comment

• Min raptor solgte alt og gikk short 1 grid. Enligt simulering også.

Comment

• Nordnet levererade inte. Spread alert på Mini S Nordnet 22 så ordern gick inte igenom. Blir det nya försök imorgon för att få 1 grid?

Comment

• Ursprungligen postat av Tordnado Visa inlägg
              Nordnet levererade inte. Spread alert på Mini S Nordnet 22 så ordern gick inte igenom. Blir det nya försök imorgon för att få 1 grid?
              Samma her, men gick tilslut:

17:21 ORDER "sl) Raptor Supermarket Short OMXS30" kurs 1640.14
              17:21 GSM larm sänt!
              17:21 ORDER "sl) Raptor Supermarket Short OMXS30" kurs 1640.18
              17:21 ORDER "sl) ETP Link Minishrt buy MINI S OMX NORDNET 04" kurs 273.72
              17:21 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI S OMX NORDNET 04" kurs 273.72
              17:21 ORDER "sl) ETP Link Minilong sell MINI L OMX NORDNET 03" kurs 328.91
              17:21 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI L OMX NORDNET 03" kurs 328.91
              17:21 ORDER "sl) ETP Link Minishrt buy MINI S OMX NORDNET 04" kurs 274.27
              17:21 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI S OMX NORDNET 04" kurs 274.27
              17:21 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI L OMX NORDNET 03" kurs 328.91
              17:21 ORDER "sl) ETP Link Minishrt buy MINI S OMX NORDNET 04" kurs 274.27
              17:21 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI S OMX NORDNET 04" kurs 274.27
              17:21 ORDER "sl) ETP Link Minishrt buy MINI S OMX NORDNET 04" kurs 274.52
              17:21 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI S OMX NORDNET 04" kurs 274.52
              17:21 ORDER "sl) ETP Link Minilong sell MINI L OMX NORDNET 03" kurs 328.25
              17:21 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI L OMX NORDNET 03" kurs 328.25
              17:21 ORDER "sl) ETP Link Minishrt buy MINI S OMX NORDNET 04" kurs 274.22
              17:21 ORDER "sl) ETP Link Minilong sell MINI L OMX NORDNET 03" kurs 328.41

Comment

• Gött med realiserad vinst. Jag fick igenom min short fast på en helt annan mini.

Comment

• Yes, kändes bra, nu bara 1 grid

Comment

Nordnet levererade inte. Spread alert på Mini S Nordnet 22 så ordern gick inte igenom. Blir det nya försök imorgon för att få 1 grid?
                    Kör du senaste versionen av ETP Link?

Comment

• Yes! Jag kör senaste.

Och den handlar inget kort nu direkt på morgonen. Borde Raptor göra det efter det misslyckade försöket igår?
                      Last edited by Tordnado; 2017-10-03, 09:02.

Comment

• Någon annan som fått ett märklig trade på morgonen.

Hade position MINI S OMX 15 sedan igår kväll men Raptor gjorde en skiftning till MINI S OMX 01 klockan 9:02:39.

Pref price 90 kr vilket innebär att Raptor borde skiftat till MINI S OMX 14 (ligger på ca 91 kr)

Comment

• Kan ha varit om ingen selekterad kandidat fanns, så görs ny scan direkt. Har du uppdaterat programversionen igår? I så fall kan det ha rensat värdena i cellerna.

Comment

Yes! Jag kör senaste.

Och den handlar inget kort nu direkt på morgonen. Borde Raptor göra det efter det misslyckade försöket igår?
                            Det bör ha justerats på skarpa kontot nu när börsen är öppen?

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                              Kan ha varit om ingen selekterad kandidat fanns, så görs ny scan direkt. Har du uppdaterat programversionen igår? I så fall kan det ha rensat värdena i cellerna.
                              Ja jag uppdaterade programversionen igår efter stängning.

Hur kommer detta att påverka framåt?

Tar Raptor "korrekt" position vid nästa scaning, korrekt ska vara utifrån pef.price 90 kr

Comment

• Den har precis scanat och gått in på "rätt" pref.price, så ordningen är återställd.

Comment

Working...
                                X