Ursprungligen postat av Freddan
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Christer Visa inläggMin erfarenhet vad gäller börsen kan sammanfattas såhär: "Expect the unexpected!"
Det blev ett nytt 3-day high, eller 4-day high som Henric nämnde, som kanske är lite lättare att förstå :-) Men sedan var det något med antalet dagar utan handel mm.... Står längre bak i tråden.
EDIT: Är vi inte i short-perioden nu? Sista dagen idag om jag fattar koden rätt. Då bör väl en short-posse triggas idag vid stängning?Last edited by walle; 2017-07-05, 15:34.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggExakt så hehe :-)
Det blev ett nytt 3-day high, eller 4-day high som Henric nämnde, som kanske är lite lättare att förstå :-) Men sedan var det något med antalet dagar utan handel mm.... Står längre bak i tråden.
EDIT: Är vi inte i short-perioden nu? Sista dagen idag om jag fattar koden rätt. Då bör väl en short-posse triggas idag vid stängning?
Comment
-
Ursprungligen postat av Palgrave Visa inläggShorter raptor alltid bare en grid?
Comment
-
Rikard.
Ja, det stämmer, raptor har sålt allt imorse. Etp link försökte sälja mina minisar för 78,21 klockan 09:08:07, men köpet gick igenom först 09:08:28 för 71:01.
Hade det blivit sålt direkt så hade jag gjort vinst, nu blev det förlust istället. 20 sekunder gjorde skillnad.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggVi gör det förbjudna själva och pausar, tror helt enkelt inte på nedgång just nu men det är ju vårt eget beslut.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggnja, men det berodde nog inte på att kursen ändrades. Var det inte bara kursen i larmet? Dvs senast betalt. Den har inget med ordern att göra. Men du kan se alla orderförsöken i Starta > Loggade lokala ordertransaktioner. Där ser man vilket pris den försökt sälja minis för.
Comment
Comment