Hehe, jo tackar, det ligger bra plus nu. Trist att den gick ur Longen annars.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Gött ere :-) Ja men det kan man aldrig veta, jag trodde att det skulle komma ner lite till men dagens uppgång var ju rätt rejäl tilltagen. Sneglade lite snabbt på volymen, den var större än igår, men ingen wow-volym direkt. Sommarbörs helt enkelt ;-)
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggHehe, jo tackar, det ligger bra plus nu. Trist att den gick ur Longen annars.
Det är ju några dagar sen det va någon transaktion pga pausen.
Comment
-
Ursprungligen postat av mikola Visa inläggVågar man ta bort pausen nu eller går den short/säljer allt direkt..?
Det är ju några dagar sen det va någon transaktion pga pausen.
Comment
-
Handlar etplink på orderdjup rad 1 när den handlar eller hur funkar det för jag handlade manuellt lite direkt på morgonen och fick betala förmycket för OMX minilong 14 de makulerade orden dagen efter så det ordnade sej ändå men om raptor köper så kanske den säljer och då kan man gå back rejält
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggFinns det ingen stop loss inbyggt i Raptor, för ny ligger jag inne med 1 grid och den är minus 41%
Funderar på att stänga min korta om vi kommer ner en del idag. Sedan vill man köpa in sig i lång för att vara med över rapportperioden som ser positionv ut.
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inläggFinns det ingen stop loss inbyggt i Raptor, för nu ligger jag inne med 1 grid och den är minus 41%
Comment
-
Ursprungligen postat av MatsB Visa inläggjag syltade och sitter utan innehav nu,behöver man köpa manuelt för att raptor ska fatta att gå lång ??
Jag vände min pos nu, sålde av den korta och köpte in mig en grid lång.
Comment
-
@Henric Har ingen aning faktiskt, har inte rört maskinen på ett tag och inte bytt papper till Nordeas ännu då jag tycker det mest verkat struligt än så länge utan ligger kvar med CBK
"B SHRTOMX WA CBK(35)" just nu -39,51
Hade dock problem i går då applikationen hängt sig men efter några omstarter hoppade allt igång igen så uppdatera jag kurserna på kvällen.
Comment
-
Ursprungligen postat av trexen Visa inlägg@Henric Har ingen aning faktiskt, har inte rört maskinen på ett tag och inte bytt papper till Nordeas ännu då jag tycker det mest verkat struligt än så länge utan ligger kvar med CBK
"B SHRTOMX WA CBK(35)" just nu -39,51
Hade dock problem i går då applikationen hängt sig men efter några omstarter hoppade allt igång igen så uppdatera jag kurserna på kvällen.
EDIT: Ingen stop loss i Raptor. Stop loss på ditt instrument (WA) ligger på ca 1677.Last edited by magnusb3; 2017-07-14, 06:20.
Comment
Comment