Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Spännande:. Fusion o Coda o Fear greed 100% long o nu börjar Raptor också gå lång.

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
      Spännande:. Fusion o Coda o Fear greed 100% long o nu börjar Raptor också gå lång.
      Har din Raptor redan börjat att gå lång?

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
        Har din Raptor redan börjat att gå lång?
        Nej det var ju Rikard som skrev att Raptor ev. skulle gå lång men då blev det ju inte.

Comment

• Ganska nyligen satt upp Raptor och "råkade" aktivera den i slutet av förra veckan genom att jag gjorde ett manuellt köp på Raptors konto av misstag, så just nu ligger min Raptor fullinvesterad och mycket minus. Har som tur var bara kört på testkonton än så länge så det spelar ingen roll nu när jag labbar och lär mig.

Det jag undrar är hur jag nollställer Raptor så den börjar om från början och köper in sin första position när rätt parametrar uppfylls? Tänker att man säljer av alla innehav både på raptors konto och det fiktiva handelskontot men när jag försöker göra det så köper den bara tillbaka allt igen...

Jag vill inte byta till mitt riktiga konto innan jag vet att allt fungerar som det ska. Det blir jobbigt om den blir fullinvesterad direkt på livekontot :-D

Så, hur nollställer jag Raptor?

Comment

• När man ska in och "sylta" manuellt så är det alltid indexpositionen på testkontot man handlar med. Säljer du den kommer Raptor troligen att köpa tillbaka 1 grid idag eftersom vi ligger långt under Daily high. Men ett annat sätt är att återställa testkontot som Raptor handlar index på så försvinner alla spår av transaktioner som kan påverka. Då kommer ETP Link också att följa efter och sälja ETPerna på det andra kontot.

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
              Nej det var ju Rikard som skrev att Raptor ev. skulle gå lång men då blev det ju inte.
              Ahaaa ok dåså :-) Trodde att din redan hade börjat. Raptor ser ut att gå lång ikväll ja. Vilken baisse idag...

Comment

• Tack, nollställde Raptors indexkonto och då sålde ETP-link av allt på ETP kontot. Nollställde sen även ETP kontot.

Ska jag nu göra ett köp manuellt på Raptors indexkonto så den kommer igång eller ska jag vänta tills den köper själv?

Comment

• Den kommer köpa själv ikväll.

Comment

• 17:19 ORDER "sl) Raptor Supermarket long OMXS30" kurs 1608.60

Game on! Unleash the beast :-)

Comment

• Var det fler än jag som inte fick någon longaffär idag?

Comment

• Long en grid

Comment

• Ursprungligen postat av Henning2 Visa inlägg
                          Var det fler än jag som inte fick någon longaffär idag?
                          Japp, en grid long :-)

Comment

• Ursprungligen postat av Henning2 Visa inlägg
                            Var det fler än jag som inte fick någon longaffär idag?
                            Hände inget alls på fiktiva kontot?

Comment

• Det är väl inte Exception code=c0000005 som härjar?

undrar
                              Bertil

Comment

• En long här också.

Comment

Working...
                                X