Tips til hvordan rette feilen?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Mountain Visa inläggJag ligger fortfarande 10 grids Long i Raptor. GAV ca 1655. Är det likadant för er andra?
Funderar någon på att ta smällen och kliva av? Jag är osäker på hur Raptor tänker, finns den en nedre gräns för förlusterna?
Comment
-
Ursprungligen postat av diehard_92 Visa inläggTips til hvordan rette feilen?
Två sätt att rätta:
1. Aktivera USA-feed hos Nordnet
2. Stäng av Obemannad högsta säkerhetsnivå via den orange knappen i statusfältet.
Comment
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggJag ligger utanför sedan 28 Nov med Raptor. (Ligger utanför med Coda och kort med Fusion)
Comment
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggAllt är auto!
Comment
-
Ja det är synd att det diffar så mkt mellan olika installationer. Man är aldrig riktigt säker på om ens egen egentligen fungerar som den ska eller om det är ”naturliga” skillnader. Man borde kunna få en central signal till appen så man vet om man ligger rätt jämfört med det officiella eller någon annan bättre lösning så man kan känna sig trygg i att det fungerar som det ska. Detta är det absolut sämsta med AT i min mening.
Comment
-
Ursprungligen postat av Tordnado Visa inläggJa det är synd att det diffar så mkt mellan olika installationer. Man är aldrig riktigt säker på om ens egen egentligen fungerar som den ska eller om det är ”naturliga” skillnader. Man borde kunna få en central signal till appen så man vet om man ligger rätt jämfört med det officiella eller någon annan bättre lösning så man kan känna sig trygg i att det fungerar som det ska. Detta är det absolut sämsta med AT i min mening.
Comment
Comment