Jag skulle ändå låta den gå bara.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inläggJag försökte lägga manuell shortposition i tre grids - Autostock vägrar. Spottar bara genast ut.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet är OMXS30 på testkontot man ska handla om man vill lägga manuell order. Det ska inte kunna bli några problem.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggDet är OMXS30 på testkontot man ska handla om man vill lägga manuell order. Det ska inte kunna bli några problem.
Comment
-
Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inläggDet är just den jag använder.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggSkulle kunna vara något med den globala variabeln. Vill du testa att ändra ETP-link ID?Last edited by Djeydjey; 2018-01-08, 17:47.
Comment
-
Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inläggOkej, jag kollar om det funkar imorgon. Ändrat från 799 till 798.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggGött mos :.-) Jag håller tummarna! Haft likande problem och då bytte jag ETP-link ID.
Och eventuell hjälp med Teamviewer antar jag att man inte kan få förrän först på torsdag?
Comment
-
Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inläggNu är det problemet borta! Men mitt skarpa konto reagerar inte på att mitt fiktiva konto longar/shortar :S För ordern ska väl komma direkt då? Har mitt konto tappat kontakten med det fiktiva? För det är väl genom ETP Link i OMX-fönstret som man ansluter enskilt konto? I så fall har något hänt nu.
Och eventuell hjälp med Teamviewer antar jag att man inte kan få förrän först på torsdag?
Comment
-
Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inläggNu är det problemet borta! Men mitt skarpa konto reagerar inte på att mitt fiktiva konto longar/shortar :S För ordern ska väl komma direkt då? Har mitt konto tappat kontakten med det fiktiva? För det är väl genom ETP Link i OMX-fönstret som man ansluter enskilt konto? I så fall har något hänt nu.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggHar du ändrat ETP-link ID för både OMX och för dina minisar?
Comment
Comment