Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Jag skulle ändå låta den gå bara.

Comment

• Ursprungligen postat av Djeydjey Visa inlägg
      Jag försökte lägga manuell shortposition i tre grids - Autostock vägrar. Spottar bara genast ut.
      Det är OMXS30 på testkontot man ska handla om man vill lägga manuell order. Det ska inte kunna bli några problem.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
        Det är OMXS30 på testkontot man ska handla om man vill lägga manuell order. Det ska inte kunna bli några problem.
        Hvis du selger OMX nå (short) vil raptor Long kjøpe tilbake.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
          Det är just den jag använder.

Comment

Det är just den jag använder.
            Skulle kunna vara något med den globala variabeln. Vill du testa att ändra ETP-link ID?

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
              Skulle kunna vara något med den globala variabeln. Vill du testa att ändra ETP-link ID?
              Okej, jag kollar om det funkar imorgon. Ändrat från 799 till 798.
              Last edited by Djeydjey; 2018-01-08, 17:47.

Comment

Okej, jag kollar om det funkar imorgon. Ändrat från 799 till 798.
                Gött mos :.-) Jag håller tummarna! Haft likande problem och då bytte jag ETP-link ID.

Comment

Gött mos :.-) Jag håller tummarna! Haft likande problem och då bytte jag ETP-link ID.
                  Nu är det problemet borta! Men mitt skarpa konto reagerar inte på att mitt fiktiva konto longar/shortar :S För ordern ska väl komma direkt då? Har mitt konto tappat kontakten med det fiktiva? För det är väl genom ETP Link i OMX-fönstret som man ansluter enskilt konto? I så fall har något hänt nu.

Och eventuell hjälp med Teamviewer antar jag att man inte kan få förrän först på torsdag?

Comment

Nu är det problemet borta! Men mitt skarpa konto reagerar inte på att mitt fiktiva konto longar/shortar :S För ordern ska väl komma direkt då? Har mitt konto tappat kontakten med det fiktiva? För det är väl genom ETP Link i OMX-fönstret som man ansluter enskilt konto? I så fall har något hänt nu.

Och eventuell hjälp med Teamviewer antar jag att man inte kan få förrän först på torsdag?
                    Har du ändrat ETP-link ID för både OMX och för dina minisar?

Comment

kolla så id på minis är ifyllt på indata script för dom minis du har valt

Comment

Har du ändrat ETP-link ID för både OMX och för dina minisar?
                        Ja precis.

Comment

• Idag stängde min raptor sin shortposition och ligger nu helt likvid.
                          Kan det vara rätt? Är ni andra fortfarande short?

Comment

• Hm, stängdes den på testkontot?

Comment

• Japp, både testkontot och nordnetkontot.
                              Jag var inne och syltfingrade lite och ökade med 1 grid short, 10 minuter senare var jag likvid.
                              Kan det vara orsaken?

Comment

• Japp, den kollar om det funnits transar idag.

Comment

Working...
                                X