Ursprungligen postat av Rikard Autostock
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Henric Visa inläggJag kollade datumen. De senaste 4-dagar-lägsta blockerades av datum när en ny lång inte kan tas.
Comment
-
Ursprungligen postat av Henric Visa inlägg100% long i simulering och live.
Comment
-
Jag saknar plingen i telefonen när Raptor hugger. När säljer den min långa position som jag haft sedan Hedenhös ungefär?
För övrigt har ju Raptor tagit igen det mesta av tappet den gjorde från toppen i nuvarande position.
Vet inte hur många som fortfarande kör Raptor men min känsla är att en del personer körde sina raptorer för hårt med hög hävstång på för stor del av sitt kapital.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggNy 4-dagars Low.
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggJag saknar plingen i telefonen när Raptor hugger. När säljer den min långa position som jag haft sedan Hedenhös ungefär?
För övrigt har ju Raptor tagit igen det mesta av tappet den gjorde från toppen i nuvarande position.
Vet inte hur många som fortfarande kör Raptor men min känsla är att en del personer körde sina raptorer för hårt med hög hävstång på för stor del av sitt kapital.
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggLäste en gång "Be diversified and patient"
Raptorn får jobba på ihop med de andra strategierna.
Comment
-
Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inläggJag saknar plingen i telefonen när Raptor hugger. När säljer den min långa position som jag haft sedan Hedenhös ungefär?
Någon bra strategi för hävstång och risk har jag inte lyckats klura ut ännu men jag kör testkontot tre gånger högre än det skarpa kontot och har preferred price 100 kr.
Ni som varit med ett tag - är detta att betrakta som en hög risk? Hur resonerar ni själva?
Comment
Comment