Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
    cover6=and(lt(c,llv(aref(l,1),3)),or(cover4,cover5))

Det ska det vara. and(lt(c,llv(aref(l,1),3)) är ju lowest low value för tre perioder tillbaka, och att closen skall vara lägre än det.
    hej såg tidigare inlägg. villkoret har AND ihop med cover4 eller cover5 säger att close ska vara lägre än sälj, så antar mindre än ca 1634.
    cover4=and(and(lt(c,gridnivå_s),lt(portfolio(v),0)),sälj_senare_än_köp)

Comment

• Ursprungligen postat av jimmy Visa inlägg
      hej såg tidigare inlägg. villkoret har AND ihop med cover4 eller cover5 säger att close ska vara lägre än sälj, så antar mindre än ca 1634.
      cover4=and(and(lt(c,gridnivå_s),lt(portfolio(v),0)),sälj_senare_än_köp)
      Yes du har helt rätt - my bad! Jag har sett helt fel. Givetvis är det så att det skall vara en 3-day low OCH cover4 eller cover5. Sorry!

Comment

• Long kan också trigga.

Comment

• Såg imorse att Nordnets minifutures har dykt upp nu, nån som anslutit dom till Raptor än?
          Vad jag kan se så är spreaden 0.5-1kr jämfört med 0.35kr som jag har nu.

Edit: Ser nu att det är 0.25kr på de med högre hävstång.
          Last edited by Freddan; 2017-05-17, 12:03.

Comment

• http://autostock.se/vbulletin/showth...6713#post46713

Comment

• Hold meg gjerne oppdatert om raptor signalerer idag. Feirer 17 mai

Comment

• Ursprungligen postat av Palgrave Visa inlägg
                Hold meg gjerne oppdatert om raptor signalerer idag. Feirer 17 mai
                Givetvis! Glad 17 maj :-)

Comment

• Verkar som Raptor kommer gå Long ikväll enligt simulatorn. Dagsstapeln är lägre än 3-dagars Low, men det var så kortvarigt att blankningen inte hann stängas just då, det sker ikväll.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                    Verkar som Raptor kommer gå Long ikväll enligt simulatorn. Dagsstapeln är lägre än 3-dagars Low, men det var så kortvarigt att blankningen inte hann stängas just då, det sker ikväll.

Men nu är den under tre dagars lägsta, men inget sälj på min korta position. Varför? Mitt gAV är 1634 så detblir minus. är det orsaken?

Comment

• Ursprungligen postat av Sobel Visa inlägg
                      Men nu är den under tre dagars lägsta, men inget sälj på min korta position. Varför? Mitt gAV är 1634 så detblir minus. är det orsaken?
                      Yes cover4 eller cover5 måste också vara sanna för att cover ska gå igenom. Så tolkar jag det efter att Jimmy rättade mig :-)

Comment

• Det blir Long som vänder ikväll.

Comment

• Kjører ni de by nordnet minis?

Comment

• Ursprungligen postat av Palgrave Visa inlägg
                            Kjører ni de by nordnet minis?
                            Jag kör fortfarande på CBK. Får se om jag kopplar om det i helgen eller om jag låter det ligga kvar tills Unlimited Turbos kommer.

Comment

• Helt otroligt Raptor lever =) Minishrt sell..

Verkar inte kunna sälja, fått 4 sell redan..... Nordnet?!

Comment

• Vad står det i Starta > Larm och meddelanden?

Comment

Working...
                                X