If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Kan de bli fel för att du gick in nu, Raptor går long för fullt om man inte har ett shortinnehav. Jag gjorde en egen affär för ett tag sen, sålde shortgridden och sen började den gå long, så nu har jag 10 grids long.
Kan de bli fel för att du gick in nu, Raptor går long för fullt om man inte har ett shortinnehav. Jag gjorde en egen affär för ett tag sen, sålde shortgridden och sen började den gå long, så nu har jag 10 grids long.
Installerte NAT på nytt, samma fel, Solgte manuellt igjen nå. Jag blir utenfor til neste signal kommer
Hva skjer med mine posisjoner i Fear Greed når jeg installerer på nytt? Vil d bli solgt på rett tid, eller måste jag selge manuellt?
min har visat 1 grid Short väldigt många dagar, alltså inte skalat in sig i fler grids, så misstänker att något är galet och jag kanske borde koppla om.
Det är helt rätt position Jimmy. Har också en short sedan den 2 maj. Legat back sedan start och nu drog SSAB iväg OMX mot himlen och kan tänka mig att det är många stoppar som ryker. Får se vad som händer, oavsett så är det första stängda förlusten min Raptor gör sedan start.
Comment