Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Hittade väl ingen kurs att köpa shrt på, undrar hur många fler som gått miste om affärer via NN. Svårt att direkt se dessa fel om Raptor inte agerat alls, då kan det se bedrägligt lugnt ut.
    Always trade for fun - and the money will come as a side effect!
    Alf Johansson, alias
    Börsapan

Comment

• Hade dock kopplat fel så den dök upp på ett fiktivt konto men det var svårt att få till avslut. Vi får se framöver. Kan ha varit mitt fel
      Last edited by HenrikSyst; 2017-06-01, 14:50.

Comment

• Min funker utmerket med Nordnet minis.

Comment

• Hej,

EDIT: nu ser det ut att som NN har 0.33 (0.58) spread igen. så reviderar inlägget.

J
          Last edited by jimmy; 2017-06-01, 16:44.

Comment

• Har någon jämfört spreadarna procentuellt på NN och CBK?

Comment

• Ja, det är väl lätt att gå in på NN hemsida och se att CBK har 30 öre spread på minisar och turbos, NN har just nu 33 öre.

Comment

• VT, CBK nu har samma spread

Comment

• Vi har tagit bort ett antal inlägg i tråden som inte handlar om Raptor. Att spread varierar i minifutures med marknadsförhållanden är inget konstigt i sig. De som anser att Nordnets Minifutures inte går att handla har ju andra alternativ att välja. Pajkastning kommer tas bort från forumet.

Comment

• Min Raptor sålde ju inte i förrgår eftersom AS hade lagt av på VPS:en, men det blev ju väldigt bra resultat av det. Satte igång programmet igår kväll och idag såldes alla grids men den gick däremot inte kort en grid som det väl skall vara "officiellt". Kommer den att göra det idag?

Comment

• Går nok short ikveld.

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
                        Min Raptor sålde ju inte i förrgår eftersom AS hade lagt av på VPS:en, men det blev ju väldigt bra resultat av det. Satte igång programmet igår kväll och idag såldes alla grids men den gick däremot inte kort en grid som det väl skall vara "officiellt". Kommer den att göra det idag?
                        Vad hade hänt på VPSen?

Comment

• Hur ser jag hävstången i NN:s MiniFutures?

Hejsan,
                          Skall börja köra med Raptor och planerar att köpa NN minifutures. Jag har hittat instrumenten men det framgår inte vilka hävstänger de har. Några tips?

Comment

• Ursprungligen postat av Hookie Visa inlägg
                            Hejsan,
                            Skall börja köra med Raptor och planerar att köpa NN minifutures. Jag har hittat instrumenten men det framgår inte vilka hävstänger de har. Några tips?
                            Det fremgår under børsens åpningstider.

Comment

• Ursprungligen postat av Palgrave Visa inlägg
                              Det fremgår under børsens åpningstider.
                              Ok, Tack :-)

Då får jag avvakta tills imorgon. Är på jakt efter hävstång 4x...

Comment

• Häv 4 blir ungefär OMXS30 1640 dividerat med 4 = 410 kr i pris för minifuturen.

Comment

Working...
                                X