Ursprungligen postat av walle
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
-
Tack Rikard för snabbt svar. Ja, vilken j-vla skitmorgon. Fick hjärtat i halsgropen när jag såg att hela min fullinvesterade Raptor var utnockad.... Men cbk har tagit bort "utknockad" på hemisdan, så jag hoppas den fortfarande lever. Låg redan innan på lite för hög häv, och med dagens nedgång ligger jag inte bättre till. Skulle gärna vilja byta minisar, så jag inte blir utknockad på riktigt. Men jag gör som du föreslår.
Comment
-
Hur ser GAV-diffen ut för er? Jag har tre testkonton där den ligger mellan 1640-1642 men när omxs30 ligger kring dessa nivåer så ser jag på mina fyra skarpa konton att MINI L NORDNET 14 ligger runt 98 trots att GAV är på mellan 105.5 och 106.5. Det är alltså ca -8% på minifuturen så min egentliga GAV på testkontot är ca 1648.Last edited by Freddan; 2017-06-12, 11:47.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggHar följande GAV;
Konto1: 1649,08
Konto2: 1640,67
Konto3: 1648,21
Konto4: 1641,93
Comment
-
Svårt att veta eftersom jag kör ETP-link Autoselect.
Har alla 10 grids nu? Någon som har fått något mer köp än imorse vi öppning för de som inte har 10st grids just nu? Jag har bara fått 1st köp idag vid öppning men inget mer och jag är inte fullinvesterad på alla konton.
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggSvårt att veta eftersom jag kör ETP-link Autoselect.
Har alla 10 grids nu? Någon som har fått något mer köp än imorse vi öppning för de som inte har 10st grids just nu? Jag har bara fått 1st köp idag vid öppning men inget mer och jag är inte fullinvesterad på alla konton.
såg att min raptor ville köpa från 9.07
09:07 GSM larm sänt!
09:07 ORDER "sl) ETP Link Minilong buy MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
09:07 ORDER "xk) Spread Alert spärrar order för MINI L OMX NORDNET 14" kurs 99.00
Comment
Comment