Ursprungligen postat av Palgrave
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Andra villkor bromsar just nu, troligen bäst att inte sylta själv.Last edited by Rikard Autostock; 2017-08-11, 17:24.
Comment
-
Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inläggAndra villkir bromsar just nu, troligen bäst att inte sylta själv.
Comment
-
Magkänslan håller med Raptor villkoren tycker jag. Inte uppenbart det är long-läge.
Hade varit trevligt med någon form av Dashboard för det olika strategierna där man hela tiden att kunnat se aktuellt läge. Vilka positioner som tagits och värden på de villkor som behövs för att förändra positionerna.
Comment
-
Ursprungligen postat av bat Visa inläggMagkänslan håller med Raptor villkoren tycker jag. Inte uppenbart det är long-läge.
Hade varit trevligt med någon form av Dashboard för det olika strategierna där man hela tiden att kunnat se aktuellt läge. Vilka positioner som tagits och värden på de villkor som behövs för att förändra positionerna.
Jag tror önskelistan hos Rikard är rätt så lång vid det här laget ;-)
Comment
-
Ursprungligen postat av brandt Visa inläggNej, inget är ändrat. Det gäller "Raptor-modellen" och jag hade två grids long idag, den första såldes 9:07 utan problem och den andra försökte säljas 9:24 men fick spärren.
Comment
-
Den larmade hela tiden tills jag sålde manuellt på skarpa kontot då pos på testkontot redan var såld.
Men jag tror att felet kan vara att ETP Link ID var fel för ETPn. Men varför fattar jag inte då samma ETP såldes 17min innan och jag var knappast inne och ändrade några basuppgifter under den tiden, var inte ens vid datorn! Men framtiden får visa om det händer igen.
Comment
-
Ursprungligen postat av HenrikSyst Visa inläggInga grids nu i Raptor. Det var länge sedan den var helt ren.
Comment
Comment