Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• En grid long här.

Comment

• Ursprungligen postat av bat Visa inlägg
      En grid long här.
      Här med, just före stängning.

Comment

• Grid long. Med tanke på hur det slutade i USA blir det nog flera grids imorgon.

Comment

• Nån som provat simulera vad det skulle innebära för resultatet att köpa på sig öppningsgap/gridgap antal griddar vid en öppning nedåt som idag?

Vi har säkert haft detta uppe för diskussion tidigare men jag börjar bli gammal och glömsk

Comment

• En grid såld och en köpt här på morgonen. Nu dundrar Raptor på igen!

Comment

• Ursprungligen postat av suddaren Visa inlägg
              En grid såld och en köpt här på morgonen. Nu dundrar Raptor på igen!
              Yes samma här :-) Får vi se vad som händer. Tretic just nu i dagsgrafen. Intressant att se om detta är någon form av botten för denna gången. Negativ divergens i volymen också. Spännande läge :-)

Comment

• ETP Link

Någon annan som har problem med ETP link? Triggas ej vid köp och sälj. Funkade utmärkt i fredags. Ligger fortfarande fullinvesterad lång men ser att raptor försökt sälja av idag.

Comment

• Raptor gick long 09:24 vid kurs 1532,69.
                  Nu står kursen i 1542,05 men ingen sälj..?

Comment

• Ursprungligen postat av JohanB Visa inlägg
                    Raptor gick long 09:24 vid kurs 1532,69.
                    Nu står kursen i 1542,05 men ingen sälj..?
                    Trendfiltret kanske har gått in och spärrat?

Comment

• Min Raptor sålde idag en grid 9:07 för att sedan köpa tillbaks den samma minut en krona dyrare. Känns lite underligt?

Comment

• Det är ett av entryvillkoren, ny Long-signal 1 grid under Daily high.

Comment

• Något är helt klar fel med min raptor. När den ska byta mellan Minis idag t.ex. så säljer den 60st (5 grids) och köper 123. Detta hände även förra veckan. Kollat på testkontot och där finns bara 60st. Vad kan detta bero på och något förslag på hur jag kan lösa det? Uppdaterat ETP link 2 ggr och startat om programmet (kör via VPS).

Comment

• Ursprungligen postat av Spoofer Visa inlägg
                            Något är helt klar fel med min raptor. När den ska byta mellan Minis idag t.ex. så säljer den 60st (5 grids) och köper 123. Detta hände även förra veckan. Kollat på testkontot och där finns bara 60st. Vad kan detta bero på och något förslag på hur jag kan lösa det? Uppdaterat ETP link 2 ggr och startat om programmet (kör via VPS).
                            Vad har du för ETP-link-ID? Kanske kan vara något där som stör.

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
                              Vad har du för ETP-link-ID? Kanske kan vara något där som stör.
                              Har ETP link ID 10 på alla minis och Omxs30. Det lustiga är att det funkade perfekt i nästan två månader fram tills fredag förra veckan. Det enda jag gjort är checka in några nya minis och ta bort två st knockade.

Comment

• Jag skulle kanske göra om det hela och byta ETP ID på index samt de minis du kör nu. Då är man säker på att inget gammalt ligger kvar och stör. Tänk på att om du byter ID behövs en ny scan av ETP Link innan allt fungerar, det görs varje hel timme.

Comment

Working...
                                X