En grid long här.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Raptor
Collapse
X
-
Comment
-
Ursprungligen postat av suddaren Visa inläggEn grid såld och en köpt här på morgonen. Nu dundrar Raptor på igen!
Comment
-
Ursprungligen postat av JohanB Visa inläggRaptor gick long 09:24 vid kurs 1532,69.
Nu står kursen i 1542,05 men ingen sälj..?
Comment
-
Något är helt klar fel med min raptor. När den ska byta mellan Minis idag t.ex. så säljer den 60st (5 grids) och köper 123. Detta hände även förra veckan. Kollat på testkontot och där finns bara 60st. Vad kan detta bero på och något förslag på hur jag kan lösa det? Uppdaterat ETP link 2 ggr och startat om programmet (kör via VPS).
Comment
-
Ursprungligen postat av Spoofer Visa inläggNågot är helt klar fel med min raptor. När den ska byta mellan Minis idag t.ex. så säljer den 60st (5 grids) och köper 123. Detta hände även förra veckan. Kollat på testkontot och där finns bara 60st. Vad kan detta bero på och något förslag på hur jag kan lösa det? Uppdaterat ETP link 2 ggr och startat om programmet (kör via VPS).
Comment
-
Ursprungligen postat av walle Visa inläggVad har du för ETP-link-ID? Kanske kan vara något där som stör.
Comment
Comment