Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Raptor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Blir ordningen återställd om jag köper tillbaka 3 grid short imorgon, eller är det kört tills den får en ny grundposition då?

Comment

• Nja men du kan blanka tre grids nu ikväll så hamnar den transen som ”igår” när börsen öppnar imorgon.

PS. Sätt priset till samma som du hade som GAV tidigate, runt 1606 borde det vara.

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
        Nja men du kan blanka tre grids nu ikväll så hamnar den transen som ”igår” när börsen öppnar imorgon.

PS. Sätt priset till samma som du hade som GAV tidigate, runt 1606 borde det vara.
        Jag antar att jag inte kan pröva något annat själv än att byta ETP Link ID som jag precis har gjort? Samt hämtat senaste uppdateringen. Angående det där med att min Raptor verkar ha tappat kontakten med mitt skarpa konto.

Comment

• 1. Välj testkontot i menyn
          2. Kolla ETP ID på OMXS30
          3. Byt till skarpa kontot i menyn
          4. Kolla så att samma ETP ID står på minisarna

Comment

1. Välj testkontot i menyn
            2. Kolla ETP ID på OMXS30
            3. Byt till skarpa kontot i menyn
            4. Kolla så att samma ETP ID står på minisarna

Skulle inte det fungera, så återstår bara att:
            OMX är anslutet till ETP-link trigger på testkontot.
            ETP-link minilong köp & sälj mot minis (long) på skarpa kontot.
            ETP-link minishrt köp & sälj mot minis (short) på skarpa kontot.

Om det inte skulle fungera då så är något felkonfigurerat.

Comment

• Jag ligger kort men fick meddelande om att Raptor ville gå long igår. Vad har ni för positioner?

Comment

• Stort tack! Det var jag som hade glömt att växla om till det fiktiva kontot. Vad jag blir trött på mig själv ibland -.-

Comment

• Ursprungligen postat av Hookie Visa inlägg
                  Jag ligger kort men fick meddelande om att Raptor ville gå long igår. Vad har ni för positioner?
                  3 grid short

Comment

• har fått med legato ordermodeller på mitt raptor konto hur tar man bort dessa ?

vill endast ha legato på mitt legato konto

Comment

• Välj Raptor-kontot i menyn, högerklicka på OMXS30 och välj Arbeta med instrumentets anslutningar. Bocka ur det som inte ska vara kvar, bocka ur "Lämna redan anslutna orörda"
                      Verkställ anslutningar - borta!

Comment

Välj Raptor-kontot i menyn, högerklicka på OMXS30 och välj Arbeta med instrumentets anslutningar. Bocka ur det som inte ska vara kvar, bocka ur "Lämna redan anslutna orörda"

verkar inte funka legato är urbockat sedan tidigare och har verkställt igen

och har 5 anslutningar men i den röda texten längst upp står det 7 anslutningar

och kollar jag i omx diagramet så är 2 legato modeller med på anslutningar för kontot

Comment

Välj Raptor-kontot i menyn, högerklicka på OMXS30 och välj Arbeta med instrumentets anslutningar. Bocka ur det som inte ska vara kvar, bocka ur "Lämna redan anslutna orörda"

skickar en bild
                          Attached Files

Comment

• Det ser bra ut. Enklaste sättet att kolla vad som är anslutet till OMXS30 är att klicka ENTER på diagrammet och välja högra fliken.

Comment

Det ser bra ut. Enklaste sättet att kolla vad som är anslutet till OMXS30 är att klicka ENTER på diagrammet och välja högra fliken.

2 ordermodeller från legato ligger med på bevakade script och ordermodeller kan ej få bort dom
                              Attached Files

Comment

• Ok, välj konto 2 i menyn och högerklicka på index > Arbeta med anslutningar.

Kryssa ur modellerna och Lämna redan anslutna orörda > Verkställ.

Comment

Working...
                                X