Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fusion MultiStrategy

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Enligt min simulering så ser det ut som att Fusion går lång idag och stängde sin blankning den 14e. Någon som får något annat i simuleringen?

Comment

• Att den går lång idag, innebär det att ni som redan har långa positioner har legat fel (men ack så rätt...)?

Comment

• Ursprungligen postat av Peppepeppe Visa inlägg
        Att den går lång idag, innebär det att ni som redan har långa positioner har legat fel (men ack så rätt...)?
        Yes så är det. Men det har ju varit en fin resa hehe ;-)

Comment

• Jag simulerade och fick long den 20:e. Kanske gränsfall eller liknande?

Comment

• Spännande. Jag ska testa att simulera ikväll på min driftserver.

Comment

• Fick ingen position idag.

Comment

• Kursen låg på plus vid tiden för test mot gårdagens Close så ingen signal idag. Fortfarsnde Long.

Comment

• Så du har också lång Rikard? Sedan när?

Comment

• Va, jag har ingen position. Brukar uppdatera kurshistoriken då och då.

Comment

• Jag laddade ner data med ersätt och nu ingen position i simulering.

Comment

• Min ligger fortfarande utanför

Comment

• Samma här, utanför och min Raptor vilar. Jag har startat om och uppdaterat data.

Comment

• Ursprungligen postat av walle Visa inlägg
                            Så du har också lång Rikard? Sedan när?
                            Long sedan 20:e

Comment

• Ursprungligen postat av Rikard Autostock Visa inlägg
                              Long sedan 20:e

Hade varit gött om vi höll igång kommunikation kring hur Fusion ligger. Finns väl rätt många användare och förändringarna sker inte allt för ofta. Jag ska försöka bättra mig och posta mina fusion trades. Visst, ibland skiljer det sig åt utan att det är felaktigheter men jag vill tro att du ligger mest nära "facit" Rikard och man får en påminnelse om att kolla så allt är rätt när man avviker från mängden.

Comment

• Ligger också utanför med min Fusion.

Comment

Working...
                                X